-
Prakses atskaite mārketingā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | SIA”Lubiņš un Co” GRANDEG granulu apkures katli,uzņēmuma darbības virzieni un mērķi | 2 |
2. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 4 |
3. | Savstarpējā komunikācija un organizējošo dokumentu nozīme | 4 |
4. | Uzņēmuma darba organizācijas plānošanas sistēma | 6 |
5. | Uzņēmuma ekonomiskie rādītāji | 7 |
6. | Uzņēmuma preču un pakalpojumu sortiments | 11 |
7. | Jaunu preču un pakalpojumu izstrādāšana un ieviešana uzņēmumā | 11 |
8. | Preču un pakalpojumu cenu noteikšanas metodes | 11 |
9. | Produktu sadales tīkls un tā efektivitāte | 11 |
10. | Reklāma uzņēmumā | 12 |
11. | Preču un pakalpojumu pārdošanas funkcijas, to organizācija un izpilde | 12 |
12. | Sabiedriskās attiecības un uzņēmuma tēla veidošana | 12 |
13. | Sadarbība ar klientu | 13 |
14. | Mārketinga dienests | 13 |
Kompānija GRANDEG jau kopš 1994. gada specializējas kokskaidu granulu katlu ražošanā. Par šiem darbības gadiem tika uzkrāta liela pieredze un autoritāte automātisko katlu iekārtu tirgū, kas mūsdienās dod ne tikai plaši pazīstamu vārdu, bet arī laika pārbaudītu kvalitāti. Latvijas robežās zem markas GRANDEG darbojas tuvu 1500 produkcijas vienību – apkures sistēmu, kur par degvielu izmanto izžāvētu kokskaidu granulas. Tieši šis degvielas veids ir ieguvis lielu popularitāti kā citur pasaulē tā arī pēdējā laikā Latvijā, jo nes sevī automātiskās apkures iespējas, kas ir ļoti nepieciešamas mūsdienu dinamiskajam dzīves ritmam. Kokskaidu granulas pēdējā laikā arvien spēcīgāk konkurē ar dabas gāzes apkures sistēmām, jo piedāvā kā daļējo automātiku tā arī pilnīgi automātisku darbības režīmu, bez tam dabas gāzes pār dārgā ievilkšanas maksa, ne visur pieejamība un arī ievērojami cenu kāpumi, liek arvien biežāk izvēlēties par labu granulu apkures sistēmām. Koksnes granulu galvenā priekšrocība ir tā, ka, pirmkārt, šis ir augstvērtīgs, kompakts, ērti transportējams un vienkārši automatizējams vietējais kurināmais, iegūts no koksnes pārstrādes atlikumiem, tos samaļos un sapresējot pie augstas temperatūras un liela spiediena. Otrkārt, kā bio-kurināmais, tas ir draudzīgs videi un pastāvīgi atjaunojas, kā arī ir viens no ķēdes posmiem koksnes pārstrādes bez atlikumu tehnoloģijā, veiksmīgi novēršot līdzšinējās dabas piesārņošanas problēmas, kā arī šobrīd vadoties pēc Eiropas Savienības direktīvām, valstij ir jānodrošina noteikts daudzums biokurināmā izmantošanas.1Uz doto brīdi Latvijā jau darbojas ap 20 granulu ražošanas vietām. Aptuveni 95% no visas saražotās produkcijas tiek eksportētas uz Skandināviju. Kompānijai GRANDEG Somija un Zviedrija arī ir lielākie ārvalstu klienti. Tajās zemēs ir izkopta biodegvielas lietošanas kultūra un attīstītas tehnoloģijas. Lielu popularitāti iemantojuši skandināvu zemnieki kā apkures veidu bez koksnes granulām izmantot arī graudus, kas ir nekvalitatīvi un nevar tikt izmantoti lopbarībai. Šādi graudi labi atrod savu pēdējo ceļu granulu katlos un ir izmantojami kā degviela tajos. Bez koksnes granulām vēl ir liels daudzums vielu, kas var tikt granulētas un izmantotas par degvielu GRANDEG apkures katlos. Uz doto brīdi zināmie ir:…
uzņēmuma darbības virzieni,mērķi,darba organizācijas un plānošanas sistēma,preču un pakalpojumu cenu noteikšanas metodes,sabiedriskās attiecības un uzņēmuma tēla veidošana,mārketinga dienests.4attēli,1 grafiks.
- Prakses atskaite mārketingā
-
Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике9 Реклама, маркетинг, Строительство и строительные работы
- Prakses atskaite mārketingā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для университета26
-
Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для университета14
Оцененный! -
Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для университета18
-
Kvalifikācijas prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для университета18
-
Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā
Отчёт по практике для университета29
Оцененный!