Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:364590
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
1.1.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMA UN VĒSTURISKĀ ATTĪSTĪBA    4
1.2.  DARBĪBAS VEIDS UN SNIEGTIE PAKALPOJUMI    4
1.3.  ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA UN VADĪBAS LĪMEŅI    5
1.4.  UZŅĒMUMA PERSONĀLS    7
1.5.  DARBA AIZSARDZĪBAS SISTĒMA, SANITĀRIJAS UN HIGIĒNAS PRASĪBAS TĀS IEVĒROŠANA UZŅĒMUMĀ    7
1.6.  VIESNĪCAS DARBĪBAS SPECIFISKIE RĀDĪTĀJI    8
1.7.  SVID ANALĪZE    9
2.  VIESNĪCU NOZARE LATVIJĀ UN ‘’PORT HOTEL’’VIETA TAJĀ    9
2.1.  UZŅĒMUMA ATRAŠANĀS VIETA UN TUVĀKIE KONKURENTI    10
2.2.  UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU PĀRDOŠANAS MEHĀNISMS UN PĀRDOŠANAS KANĀLI    12
3.  VIESNĪCAS DIENESTU DARBĪBA    13
3.1.  VIESU UZŅEMŠANAS DIENESTS    13
3.2.  SAIMNIECISKĀ DIENESTA DARBĪBA    13
3.3.  ĒDINĀŠANAS PAKALPOJUMI UZŅĒMUMĀ    14
3.4.  KLIENTU APMIERINĀTTĪBAS APTAUJA    14
4.  PRIEKŠLIKUMI UZŅĒMUMA DARBA PILNVEIDOŠANAI    15
4.1.  SECINĀJUMI    15
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    16
Фрагмент работы

4. REKUMENDĀCIJAS UN PRIEKŠLIKUMI UZŅĒMUMA DARBA PILNVEIDOŠANAI
Domāju, ka katrā viesnīcā atradīsies kāds mīnusiņš, kuru ir pamanijis tikai ’’cilvēks no malas’’. Mani ieteikumi viesnīcai ’’Port Hotel’’:
• Būtu vēlams, ka visam viesnīcas personālam būtu saskaņoti darba tērpi, jo, manuprāt, tas tikai paaugstinātu viesnīcas imidžu,
• Noteikti ieteiktu viesnīcai iesaistīties kādās labdarības akcijās vai kādos citos viesnīcu popularizēšanas pasākumos, jo viesnīcai būtu vēlama lielāka atpazīstamība,
• Ieteiktu uzgaidāmajā telpā- pie recepcijas izvietot avīzes un žurnālus, lai viesnīcas klientiem gaidīšanas brīžos būtu ko darīt,
• Manuprāt, pie recepcijas būtu vēlams vismaz viens dzērienu un/vai uzkodu automāts, tieši tāpat šie automāti, manuprāt, būtu vēlami stāvos starp viesnīcu numuriem,
• Ieteiktu izveidot kādas āra atrakcijas bērniem- spēļu laukumu vai šūpoles, tas noteikti piesaistītu ģimenes ar bērniem,
• Manuprāt, būtu ļoti vēlama sabiedriskā transporta iespēja apstāties viesnīcas tuvumā, jo tuvākā autobusa pietura ir aptuveni 25 min gājienā no viesnīcas,
• Un kā pēdējo ieteikumu no savas puses viesnīcas darba pilnveidošanai varu ieteikt to, ka, manuprāt, viesnīcai būtu vēlams veidot savu tēlu- logo izveidošana, piedalīšanās izstādēs, bukletu izveide, kā arī uzstādīt norādes pie ceļa, lai ceļotāji labāk pamanītu šo viesnīcu.

4.1 SECINĀJUMI
Manuprāt, darbs viesnīcā viennozīmīgi nav viegls, it sevišķi saimniecības dienestā. Darba organizācija šajā uzņēmumā, pēc manām domām, kopumā ir laba, jo prakses laikā nenovēroju atgadījumus, kad kaut kas tiktu izdarīts nepareizi.
Viesnīcas darbinieki bija ļoti atsaucīgi un visiem praktikantiem palīdzēja ar informāciju, dalījās pieredzē, neskaidrību gadījumā vienmēr bija iespējams griezties pie kāda pēc palīdzības. Kopumā prakse šajā uzņēmumā mani apmierināja- bija iespēja arī sajust kā ir tad, kas ir jāstrādā paaugstinātas spriedzes apstākļos. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация