Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:768344
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.01.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Praksē apgūto darbu uzskaitījums un apraksts    5
  Rīgas pašvaldības dzīvojamo māju privatizācijas komisijas darbība un tiesiskums    6
  Rīgas pašvaldības dzīvojamo māju privatizācijas komisijas darbību regulējošie normatīvie akti    10
  Nekustamā īpašuma sagatavošanas process objekta nodošanai privatizācijā    12
  Aktuālās problēmas dzīvojamo māju sagatavošanas nodaļā    15
  Secinājumi    16
  Izmantoto avotu saraksts    17
Фрагмент работы

Saskaņā ar likuma „Valsts pārvaldes iekārtas likums” 6.pantu valsts pārvalde ir organizēta hierarhiski. Neviena iestāde vai pārvaldes amatpersona nevar atrasties ārpus šīs sistēmas. Hierarhijas pastāvēšanas pamatuzdevumi ir nodrošināt pārvaldes leģitimitāti, valdības vienkāršību un pats būtiskākais – tiesiskumu principa ievērošanu. Ministru kabinets kā politisks visas valsts pārvaldes vadītājs īsteno padotību pār valsts pārvaldes organizāciju (institucionālā padotība) un pār valsts pārvaldes funkciju pildīšanu (funkcionālā padotība).
Saskaņā ar likumu „Valsts pārvaldes iekārtas likums”, valsts pārvalde (institucionāli un funkcionāli) dalās tiešajā un pastarpinātajā pārvaldē. Tiešā pārvalde ir tāda pārvalde, kur visas institūcijas pieder pie sākotnējās publisko tiesību juridiskās personas Latvijas Republika, bet pastarpinātā pārvalde ir visas tās institūcijas, kas juridiski pieder pie visām pārējām publisko tiesību juridiskajām personām. Tiešā valsts pārvalde atrodas Ministru kabineta pakļautībā, raksturīga institucionālā pakārtotība. Pastarpinātā valsts pārvalde nav padota, bet ir tikai pārraudzībā, raksturīga institūciju autonomija.
Pašvaldība ir atvasināta publiska persona, izveidota uz likuma pamata. Tai ar likumu piešķirta sava autonoma kompetence, kas ietver arī sava budžeta veidošanu un apstiprināšanu. Tai var būt sava manta. Pašvaldību juridiskā organizācija pie pilnīgi izveidotas orgānu sistēmas aptver lēmēju, izpildu un kontroles orgānus. Lēmējorgāns mēdz būt uz noteiktu laiku ievēlēta dome vai padome. Deleģēto valsts pārvaldes funkciju un pārvaldes uzdevumu izpildē pašvaldība pārstāv Latvijas Republiku un ir Ministru kabineta padotībā.
Prakses mērķis ir nostiprināt, padziļināt un praktiski pielietot apgūtās teorētiskās zināšanas publiskās pārvaldes darbinieku specialitātē.
Prakses uzdevums:
1. nodrošināt, lai students izprastu valsts pārvaldes uzbūvi un iegūtu iemaņas juridisku darbu veikšanai;
2. orientētos ar prakses vietas darbību saistītajos normatīvajos tiesību aktos;
3. padziļināt iegūtās zināšanas un attīstīt prasmi patstāvīgi risināt problēmas un pieņemt lēmumus;
4. prakses laikā students galveno uzmanību veltī prakses vietas darbības specifikai un īpašai kompetencei, kā arī analizē ar prakses vietas darbību saistītu problēmu.
Prakse izieta Rīgas pašvaldības dzīvojamo māju privatizācijas komisijā no 2009.gada 12.februāra līdz 2009.gada 09.augustam.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1117897
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация