Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:927825
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads   
  Iepazīstināšana ar uzņēmumu. Darba drošību un iekšējās kārtības noteikumiem   
2.  Viesu apkalpošana   
  Apkalpojošā personāla nepieciešamo īpašību pielietošana   
  Viesmīļu pienākumu izpilde   
  Prasme piedāvāt pakalpojumu   
  Darbs kolektīvā   
3.  Darbs ar viesiem   
  Vietu rezervēšanas kārtība   
  Viesu sagaidīšana, apsēdināšana un izvietojums pie galdiņa   
  Ēdienkartes un dzērienkartes pasniegšanas kārtība   
  Pasūtījumu pieņemšana un nodošana uz virtuvi   
  Dzērienu pasniegšanas noteikumi   
  Ēdienu pasniegšanas noteikumi   
  Nestandarta situācijas un risinājumi   
  Norēķini ar viesi   
  Viesu pavadīšanas noteikumi   
4.  Galda klāšanas pamatprincipi   
  Sagatavošanās darbam   
  Tirdzniecības zāles sagatavošana viesu uzņemšanai   
  Servantu un palīgratiņu sagatavošana   
  Galda piederumu veidi, atšķirības, prasības un sagatavošana darbam   
  Galda trauku veidi, koplietošanas un individuālās lietošanas piederumi, prasības, atšķirības un sagatavošana darbam   
  Glāžu sortiments, izmēri, pielietojums, izgatavojamais materiāls, sagatavošana darbam   
  Galda veļa, materiāls, izmēri, kopšana   
  Salvešu veidi, locījumu veidi un to nozīme   
5.  Galda klājumu veidi   
  Galda klāšanas secība un noteikumi   
  Tējas un kafijas galds   
  Brokastu galds   
  Pusdienu galds   
  Vakariņu galds   
  Svētku un svinību galdi   
6.  Secinājumi   
7.  Priekšlikumi   
Фрагмент работы

Svētku un svinību galdi
Viesnīcā Jūrmala SPA tiek piedāvāti trīs banketu veidi, no kuriem var izvēlēties, kurš viesim būs vispiemērotākais:
Bankets ar pilnu viesmīļu apkalpošanu – galdu klāj atbilstoši ēdiena un dzēriena kartēm. Uz vienu viesi jārēķina 90 – 110 cm vietas pie galda. Galda kartes novieto 2 cm virs dakšām. Uz galda novieto garšvielu traukus (1 trauks uz 4 viesiem). Novieto ziedu kompozīcijas uz galdiem, tās nedrīkst būt pārāk lielas un nedrīkst pārsniegt 30 cm augstumā. Salvešu locījumu izvēlas ņemot vērā galda kompozīcijas un glāžu augstumu. Īsi pirms viesu ierašanās salej aperatīvus. Sagatavo kanapē maizītes, riekstus, augļus, ja tādus ir paredzēts piedāvāt pie aperatīviem.
Furšetes tipa apkalpošana – klājot galdu atstāj brīvu galda malu (5-10 cm), pie galdautiem piestiprina galda svārkus. Uz galda novieto auksto uzkodu šķīvjus.
Pa labi no šķīvjiem novieto uzkodu piederumus, ietītus auduma salvetē. Pa kreisi no šķīvjiem novieto salocītas salvetes. Galdu kārto ar paaugstinājumiem un dekoriem, galda vidū novieto galveno kompozīciju. Zālē jābūt uzklātiem galdiem priekš netīrajiem traukiem. Atsevišķi novieto smēķētāju galdu uz kura novieto pelnu traukus, šķiltavas, glāzes, ūdeni, salvetes. Atsevišķi uzklāj deserta galdu, uz kura atrodas kafijas tases, piens, cukurs, deserta šķīvji, deserta piederumi. Atsevišķi tiek uzklāti bāra galdi ar dzērieniem. Sagatavo „welcome drinks” glāzes. Uz galda novieto ēdienus tā lai tie atkārtotos aptuveni ik pēc metra. Ja iespējams ēdienus izvieto spoguļattēlā, skatoties no galda centra. Koplietošanas traukus uz paaugstinājuma novieto galda vidū. Pie visiem ēdieniem novieto koplietošanas piederumus.
Bankets ar daļēju viesmīļu apkalpošanu – saklāj galdus atbilstoši ēdienu un dzērienu kartei. Galda karšu, garšvielu trauku, ziedu kompozīciju, salvešu izvietojums ir tāds pats kā banketien ar pilnu viesmīļu apkalpošanu. Sagatavo „welcome drinks ” glāzes. Īsi pirms viesu ierašanās salej aperatīvus. Sagatavo kanapē maizītes, riekstus, augļus, ja tādus ir paredzēts piedāvāt pie aperatīviem. Pirms viesu ierašanā uz galdiem uzliek aukstās uzkodas un dzērienus. Ēdieniem un dzērieniem uz galda jāatkārtojas tā, lai katrs varētu tiem ērti piekļūt.

Secinājumi
• Secinu, ka prakses laikā apguvu jaunas zināšanas un pilnveidoju jau skolā iegūtās.
• Prakses laikā ieguvu daudz jaunas paziņu gan no ēdināšanas dienesta, ofisa, gan no uzņemšanas dienesta. Domāju, ka arī turpmāk tas labi sekmēs tālāko
darbu viesnīcā.
• Kolēģi bija ļoti saprotami un elastīgi kas uzlaboja un lika stimulēt manu darbu.
• Uzskatu , ka šī bija pareizā prakses vietas izvēlē.
• Sapratu un apguvu svarīgākās lietas, kas ietekmē uzņēmuma kvalitāti un darbu

Priekšlikumi
• Iesaku restorānam mainīt vietu kur parasti tiek pulētas glāzes
• Iegādāties recepcijai klusāku un ērtāku sildītāju kas varētu netraucēt darbu
• Iesaku restorānam vairāk taupīt izejvielas
• Neatļaut praktikantiem un viesmīļiem lietot sulu automātus

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация