Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:878913
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.03.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  UZŅĒMUMA VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Izmitināšanas iespējas    5
1.2.  Viesnīcas sniegtie pakalpojumi    5
1.3.  Ēdināšanas iespējas viesnīcā    6
1.4.  Viesnīcas bāri    7
1.5.  Viesnīcas viesi    8
2.  VIESNĪCAS ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    9
3.  VIESNĪCAS BLOKA RAKSTUROJUMS    11
3.1.  Uzņemšanas dienests    11
3.2.  Saimnieciskais dienests    11
3.3.  Sagādes dienests    12
3.4.  Drošības dienests    12
3.5.  Tehniskais dienests    12
4.  VIESNĪCAS GALVENIE KONKURENTI    13
5.  PRAKSES LAIKĀ VEIKTIE DARBA UZDEVUMI    15
  SECINĀJUMI    20
  PRIEKŠLIKUMI    21
Фрагмент работы

Secinājumi
1) Viesnīca „Aquis Bella Beach” ir pieczvaigžņu viesnīca, kurā darbojas „viss iekļauts” (all inclusive) sistēma.
2) Viesnīcā ir plašs ēdienu piedāvājums, kas tiek servēts gan a la carte, gan bufetes tipa restorānā, kā arī īpaši izveidotā restorānā bērniem.
3) Viesnīcas mērķauditorija ir ģimenes ar bērniem un seniori pārsvarā no Francijas un Krievijas, kas vēlas baudīt mieru un dabas valdzinājumu, to vidējais uzturēšanās ilgums ir 2 nedēļas.
4) Viesnīcā ir nepietiekams darbinieku skaits.
5) Viesnīcā netiek ievērotas visas higiēnas normas.
6) Viesnīcā nav konkrētas stingrības attiecībā pret formām, turklāt pieejamās formas neatbilst darbinieku ķermeņa aprisēm.
7) Restorānā trūkst galda piederumu, šķīvju, glāžu.
8) Darbiniekiem nodrošinātais aprīkojums ir novecojis, piemēram, ratiņi.
9) Praktikantiem netiek nodrošinātas 2 brīvdienas katru nedēļu.
10) Darbinieku algas regulāri kavējās.
11) Viesnīcas menedžments pārāk lielu uzmanību pievērš sīkumiem, kas neattiecas uz darbu, tajā pašā laikā nepamanot darbinieku centību, darbā ieguldītās pūles un darba kvalitāti.

Priekšlikumi
1) Pieņemt darbā vairāk darbinieku, vismaz uz sezonas laiku.
2) Regulāri ievērot darba higiēnu, ne tikai tad, kad atbraukusi pārbaude.
3) Iegādāties dažādu izmēru formas, nomainīt garās bikses pret svārkiem un sekot līdzi, lai darbinieki nēsatu atbilstošo formu.
4) Iegādāties jaunus galda piederumus, šķīvjus, glāzes.
5) Iegādāties jaunu aprīkojumu, piemēram, jaunus ratiņus.
6) Praktikantiem jānodrošina brīvdienas 2 reizes nedēļā, lai viņi spētu saņemt pilnvērtīgu atpūtu, tādējādi nesamazinātos darbinieku izpildes ātrums un kvalitāte.
7) Regulāri izmaksāt darbiniekiem algas, lai nezustu stimuls un nerastos domas par streika nepieciešamību.
8) Viesnīcas menedžmentam vairāk jāpievērš uzmanība darbinieku darba procesam, nevis jācenšas darbiniekos atrast negatīvā puse lietās, kas nav saistītas ar darbu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация