Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:176595
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  SIA „Auno” raksturojums    4
2.  Uzņēmuma izmaksas    5
2.1.  Uzņēmuma izmaksu izpēte un pamatojums    5
2.2.  Uzņēmuma izmaksu analīze    14
2.2.1.  Izmaksu horizontālā analīze    14
2.2.2.  Izmaksu vertikālā analīze    16
2.2.3.  Izmaksu uz vienu neto apgrozījuma latu aprēķins    18
2.3.  Uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšanas pasākumi    20
3.  Ekonomisko pamatrādītāju aprēķins samazinot darbinieku skaitu    21
3.1.  Ieņēmumu u izmaksu izpēte    21
3.2.  Izstrādāta pasākuma ietekme uz uzņēmuma efektivitātes rādītājiem    25
4.  Ekonomisko pamatrādītāju aprēķins samazinot darbinieku skaitu    26
4.1.  Ieņēmumu u izmaksu izpēte    26
4.2.  Izstrādāta pasākuma ietekme uz uzņēmuma efektivitātes rādītājiem    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Bibliogrāfiskais saraksts    34
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Balstoties uz prekses darbā izstrādāto, tiek izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi.
Secinājumi:
1. Uzņēmums, kurš bija izveidots 2005.gadā un nodarbojas tikai ar apkures katlu uzstādīšanu un remontu pārveidojas par nelielu, bet stabilu uzņēmumu ar daudzveidīgu pakalpojumu spektru ( apkures katlu uzstādīšana, apkalpošana un remonts, santehniskie un remontdarbi, atvērts arī veikals);
2. Darba ar klientiem uzņēmums izmanto individuālo piieju;
3. Uzņēmuma neto apgrozījums ir svarstīgs;
4. Attiecība priekš iepriekšējo gadu uzņēmuma neto apgrozījums ievērojami samazinājas;
5. Peļņa uz 2009.gadu sastādīja 91857 Ls, tas ir uz 40% mazāk nekā 2008.gadā;
6. Vislielakus ieņēmumus uzņēmums saņem no vaikalā pārdotas produkcijas – 41,7% no kopējiem ieņēmumiem;
7. Visaugstākās izmaksas uzņēmumam rodas, lai iepirktu preces talākai pārdošanai, lai samaksātu darba algas, ka arī uzņēmumam ir diezgān augstas administrācijas izmaksas;
8. Izmaksas, kas ir saistītas ar preču iepirkšanu samazināt nav iespējams, jo tās ir tieši atkarīgas no pircēju un pasūtījumu skaita;
9. Lai samazinātu kopējas izmaksas ir vērts samazināt darba algas izmaksas vai administrācijas izmaksas;
10. Visaugstākais kopējais izmaksu rādītājs bija 2008.gadā, kad uzņēmums bija pilnīgi noslogots;
11. 2009.gadā darba algas rādītājs attiecībā priekš 2008.gadu palielinājas un izmaksu īpatsvārs satādīja 27,5% ( 2008.gadā – 23%);
12. Administrācijas izmaksas strauji paaugstinājas. 2008.gadā tās sastādīja 6,7% no kopējām izmaksām, bet 2009.gadā jau 11,9%;
13. Izmaksas uz vienu apgrozījuma latu ar katru gadu kļust lielākas;
14. Uzņēmuma vadībai jāizstrāda daži pasākumi, lai paaugsinātu uzņēmuma efiktivitātes līmeni;
15. Viens no piedāvātiem pasākumiem ir samazināt administrācijas darbinieku un strādnieku skaitu, bet pārējiem darbiniekiem algas atstāt iepriekšēja līmeni;
16. Sakarā ar 12 darbnieku atlaišanu uzņēmums samazina darba algas izmaksas par 61238,04Ls gadā;
17. Kopējas izmaksas pēc pasākuma ieviešanas tiek samazinātas par 29% ( attiecībā priekš 2009.gadu);
18. Uzņēmuma peļņa pēc izmaksu samazināšanas palielinājas par 5,1% attiecībā priekš 2009.gadu;
19. Rentabilitātes rādītāju palielinājums pēc pasākuma ieviešanas sastādīja no 1,3% līdz 6,7% attiecībā priekš rentabilitātes rādītājiem pirms pasākuma ieviešanas;
20. Saglabāt visas darba vietas, bet samazināt algas – ir otrs pasākums, pateicoties kuram vadība cenšas samazināt kopējas izmaksas un uzlabot uzņēmuma darbības rezultātus;
21. Sakarā ar darba algas samazinājumu kopējas izmaksas samazinājas par 27% attiecībā priekš 2009.gadu;
22. Rentabilitātes rādītāju palielinājums pēc otra pasākuma ieviešanas ir stipri mazāk nekā pēc pirma pasākuma ieviešanas;
23. Aktīvi jāizmanto produkcijas un pakalpojumu virzīšanas aktivitātes, tātad brīvus līdzekļus ieguldīt mārketinga uzdevumu realizēšanā – reklāmas un uzņēmuma popularizēšanas nolūkā;

Priekšlikumi:
1. Jāparveido uzņēmuma organizatoriska struktūra.
2. Samazināt administrācijas darbnieku skaitu. Izmantot jurista vai datoru administratora pakalpojumus pēc vajadzības;
3. Samazināt parējo darbnieku skaitu, jo darba apjomi pašlaik diezgān samazinājas;
4. Veikt darbnieku apmācību, paaugstināt kvalifikācijas līmeni. Lai paaugstinātu kvalifikāciju uzņēmuma darbiniekiem, viņus jāsūta gan uz kursiem, gan uz ārzemes komandējumiem, kur atrodas rūpnīcās ( apkures katlu ražošana). Dažās lielās firmas, kuras ražo apkures katlus reize gadā organizē šādus ekskursijas uz rūpnīcām. Tur var apskatīties kā ražo katlus, ka arī uzzināt kādi ir jaunumi šajā jomā. Diemžēl priekš uzņēmumam tas nozīme arī papildizmaksas.
5. Sakarā ar to, ka vislielākus ieņēmumus uzņēmums gūst no veikalā pārdotas produkcijas, tādēļ būtu lietderīgi galveno uzmanību pievērst šai darbībai ( uzlabot apkalpošanas līmeni, pagarināt veikala darba laiku, piedāvāt plašāku sortimentu)

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация