Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:253049
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.10.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma nosaukums, uzņēmējdarbīas forma un darbības veidi    4
2.  Uzņēmuma mārketinga darbība    6
2.1.  Uzņēmuma produktu portfelis    6
2.2.  Uzņēmuma cenu politika    8
2.3.  uzņēmuma sadales sistēma    9
2.4.  mārketinga stratēģija    10
3.  Uzņēmuma finanšu darbības analīze    12
3.1.  Peļņas struktūras un dinamikas analīze    12
3.2.  Uzņēmuma bankrota diagnostika    16
3.3.  Priekšlikumi finanšu situācijas uzlabošanai    18
4.  Uzņēmuma ārējā vide    19
4.1.  Konkurentu analīze    19
4.2.  Sadarbības partneru izvēles kritēriju analīze    21
4.3.  netieši ietekmējošas ārējās vides faktoru iedarbības analīze    23
5.  Uzņēmuma konkurētspēja    27
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kvalifikācijas prakses laikā darba autoram radās sekojoši secinājumi:
1. Laika posmā no 2011.gada līdz 2015.gadam uzņēmuma darbinieku skaits ir samazinājies no 26 darbiniekiem līdz 18 darbiniekiem, un izvērtējot uzņēmuma personāla struktūru, tika secināts, ka uzņēmuma ir piecas struktūrvienības, bet uzņēmuma nav darbinieka, kurš atbildētu par sociālo tīklu administrēšanu un uzņēmuma tēla veidošanu sabiedrības acīs.
2. Veicot uzņēmuma produktu portfeļa un mārketinga stratēģijas analīzi, darba autors konstatēja, ka uzņēmums savu produkciju realizē, izmantojot uzņēmuma veikalus un internetveikalu uzņēmuma mājaslapā.
3. Visos pārskata gados uzņēmuma izdevumi pārsniedz uzņēmuma ieņēmumus, bet 2015.gadā situācija ir uzlabojusies salīdzinājumā ar 2014.gadu ~2 reizes.
4. Uzņēmuma pārdošanas izmaksu īpatsvars izdevumu struktūra visos pārskata gados pārsniedz 50% un šīs ir lielākās uzņēmuma izmaksas.
5. 2015.gadā salīdzinājumā ar 2014.gadu pieaug uzņēmuma kopējo saistību apjoms, kā arī samazinās pašu kapitāla apjoms, tādējādi uzņēmumam pieaug atkarībā no aizņemtā kapitāla.
6. Izvērtējot konkurences analīzes rezultātus, tika secināts ,ka uz doto brīdi galvenais uzņēmuma konkurents Liepājā ir SIA “Sinerta Latvija”, kurš specializējās uz biroja tehniku, bet ņemot vērā, ka uzņēmuma lielums, un attiecīgi kapacitāte nav liela, tad nopietnus draudus uzņēmums nespēj radīt. Pārējie divi uzņēmumi, kuri ir analizēti, kā savu darbības veidu ir norādījuši biroja tehnikas tirdzniecību, bet uz doto brīdi, kā liecina informācija uzņēmuma mājaslapa, netirgo šāda veida preces, un tādējādi pat ja viņi vēlēsies sākt tirgot, viņiem var rasties zināmas problēmas ieejot tirgū

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация