-
Prakses atskaite
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3. | |
3. | Uzņēmuma komercdarbība | 9 |
3.1. | Attīstības stratēģija, statūti, organizatoriskā struktūra | 9 |
3.2. | Preču, pakalpojumu sortiments un ražošanas, darba organizācija | 10 |
3.3. | Operatīvā plānošana. Izejvielas un materiāli | 11 |
3.4. | Budžeta plānošana. Tūrisma sezonalitātes ietekme. Konkurētspēja | 12 |
3.5. | Pēdējā gada bilance, peļņas vai zaudējuma aprēķins, pēdējo 3 gadu finanšu analīze | 13 |
3.6. | LR likumu un regulējošo dokumentu prasību ievērošana | 17 |
4. | Uzņēmuma darbība mārketingā | 18 |
4.1. | Patērētāji. Tirgus izpētes metodes. Konkurenti | 18 |
4.2. | Pakalpojumu sortiments, kvalitāte, apgrozījums | 20 |
4.3. | Sadarbība ar partneriem, piegādātāji. Uzņēmums un tā filiāles | 22 |
4.4. | Pakalpojumu cenas, atlaides, sadale. Pārdošanas formas, reklāma | 22 |
4.5. | Sabiedrisko attiecību veidošana, mārketinga aktivitātes. Uzņēmuma kultūra | 24 |
5. | Vadība, personāla vadība, motivēšana | 24 |
6. | Kopsavilkums | 27 |
7. | Autores darba raksturojums uzņēmumā | 29 |
Secinājumi | 30 | |
Priekšlikumi | 31 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 32 |
7. Autores darba raksturojums uzņēmumā
Autore prakses laikā Bambaleo bija gan grāmatvedes asistente, gan uzņēmuma vadītājas asistente, kā arī mazliet iepazinās ar virtuves personāla pienākumiem un uzdevumiem.
Asistējot grāmatvedei, autore ieguva zināšanas algu aprēķināšanā, pamatlīdzekļu uzskaitē, kā arī pareizu nodokļu aprēķināšanā un citas noderīgas nianses.
Toties, asistējot Bambaleo vadītājai, autore ieguva zināšanas kā tiek organizēts darba process uzņēmumā, ēdienkartes saskaņošana ar šefpavāru, kā tiek sagatavoti banketa piedāvājumi, kā tiek izstrādāta un realizēta mārketinga stratēģija, kā tiek vadīts uzņēmuma personāls, kā tiek nodrošināta sanitārā un veselības normu ievērošana un citi uzņēmumam nozīmīgi jautājumi.
Visa šī jauniegūtā pieredze ir nozīmīga priekš tālākām autores iespējamām biznesa darbībām, kā arī papildina noderīgas zināšanas priekš diplomdarba izstrādes.
Secinājumi
1. Kafejnīca/bārs ēdināšanas sektorā ir konkurētspējīga gan piedāvājuma kvalitātes ziņā, gan cenu politikas, gan interjera ziņā, kā arī personāla attieksmes ziņā.
2. Bambaleo nav savas sociālo tīklu lapas vai mājaslapas, kā arī pašu veidotas reklāmas (Facebook, Twitter, Draugiem u.c.).
3. Uzņēmums nepiedāvā bezmaksas bezvadu internetu saviem klientiem.
4. Autostāvvieta kafejnīcas/bāra apmeklētājiem ir pieejama tikai ielas garumā, diezgan maza.
5. Visas sezonas ir vienādi noslogotas, jo vasarā ir pieejama vasaras terase ar bērnu laukumiņu, bet ziemā ir vairāk pieprasīti banketi.
6. Iekštelpās bērnu stūrītis ir ļoti mazs un nepārdomāts.
7. Tualetēs nav pieejams zīdaiņu pārtinamais galds.
8. Uzņēmuma personāls ir pretimnākošs, laipns un pieklājīgs.
…
3.kurss Bambaleo Prakses atskaite par uzņēmumu SIA ''Dainese'' jeb Bambaleo.
- Kvalifikācijas prakses atskaite
- Prakses atskaite
- Prakses atskaite komercdarbībā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite komercdarbībā
Отчёт по практике для университета13
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета87
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Отчёт по практике для университета17
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета52
-
Pārdošanas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета36