Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:319946
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.06.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3.
3.  Uzņēmuma komercdarbība    9
3.1.  Attīstības stratēģija, statūti, organizatoriskā struktūra    9
3.2.  Preču, pakalpojumu sortiments un ražošanas, darba organizācija    10
3.3.  Operatīvā plānošana. Izejvielas un materiāli    11
3.4.  Budžeta plānošana. Tūrisma sezonalitātes ietekme. Konkurētspēja    12
3.5.  Pēdējā gada bilance, peļņas vai zaudējuma aprēķins, pēdējo 3 gadu finanšu analīze    13
3.6.  LR likumu un regulējošo dokumentu prasību ievērošana    17
4.  Uzņēmuma darbība mārketingā    18
4.1.  Patērētāji. Tirgus izpētes metodes. Konkurenti    18
4.2.  Pakalpojumu sortiments, kvalitāte, apgrozījums    20
4.3.  Sadarbība ar partneriem, piegādātāji. Uzņēmums un tā filiāles    22
4.4.  Pakalpojumu cenas, atlaides, sadale. Pārdošanas formas, reklāma    22
4.5.  Sabiedrisko attiecību veidošana, mārketinga aktivitātes. Uzņēmuma kultūra    24
5.  Vadība, personāla vadība, motivēšana    24
6.  Kopsavilkums    27
7.  Autores darba raksturojums uzņēmumā    29
  Secinājumi    30
  Priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Фрагмент работы

7. Autores darba raksturojums uzņēmumā
Autore prakses laikā Bambaleo bija gan grāmatvedes asistente, gan uzņēmuma vadītājas asistente, kā arī mazliet iepazinās ar virtuves personāla pienākumiem un uzdevumiem.
Asistējot grāmatvedei, autore ieguva zināšanas algu aprēķināšanā, pamatlīdzekļu uzskaitē, kā arī pareizu nodokļu aprēķināšanā un citas noderīgas nianses.
Toties, asistējot Bambaleo vadītājai, autore ieguva zināšanas kā tiek organizēts darba process uzņēmumā, ēdienkartes saskaņošana ar šefpavāru, kā tiek sagatavoti banketa piedāvājumi, kā tiek izstrādāta un realizēta mārketinga stratēģija, kā tiek vadīts uzņēmuma personāls, kā tiek nodrošināta sanitārā un veselības normu ievērošana un citi uzņēmumam nozīmīgi jautājumi.
Visa šī jauniegūtā pieredze ir nozīmīga priekš tālākām autores iespējamām biznesa darbībām, kā arī papildina noderīgas zināšanas priekš diplomdarba izstrādes.

Secinājumi
1. Kafejnīca/bārs ēdināšanas sektorā ir konkurētspējīga gan piedāvājuma kvalitātes ziņā, gan cenu politikas, gan interjera ziņā, kā arī personāla attieksmes ziņā.
2. Bambaleo nav savas sociālo tīklu lapas vai mājaslapas, kā arī pašu veidotas reklāmas (Facebook, Twitter, Draugiem u.c.).
3. Uzņēmums nepiedāvā bezmaksas bezvadu internetu saviem klientiem.
4. Autostāvvieta kafejnīcas/bāra apmeklētājiem ir pieejama tikai ielas garumā, diezgan maza.
5. Visas sezonas ir vienādi noslogotas, jo vasarā ir pieejama vasaras terase ar bērnu laukumiņu, bet ziemā ir vairāk pieprasīti banketi.
6. Iekštelpās bērnu stūrītis ir ļoti mazs un nepārdomāts.
7. Tualetēs nav pieejams zīdaiņu pārtinamais galds.
8. Uzņēmuma personāls ir pretimnākošs, laipns un pieklājīgs.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация