8. Secinājumi
1. Viesnīcas makrovide vērtējama kā pozitīva, neskatoties uz nelabvēlīgo ekonomisko stāvokli un politiskajiem aspektiem, kurus, savukārt, atsver tehnoloģiju un inovāciju faktori, kā arī sociālā vide, kas palīdz konkurēt un piesaistīt potenciālos klientus.
2. Radisson Blu Elizabete viesnīcu vasaras sezonā visbiežāk apmeklē atpūtas tūristi un atpūtnieku grupas, bet ziemas sezonā -biznesa pārstāvji un ierēdņi biznesa pārstāvju grupas.
3. Daudz viesu apmetas Radisson Blu Elizabetē tieši tādēļ, ka tie zina Radisson Blu viesnīcu konceptu un tiem patīk pārbaudītas vērtības (piemēram, superbrokastis).
4. Viesnīcā komercdarbības pozitīvu darbību nodrošina kvalitatīvais pakalpojumu sortiments, spēja konkurēt ar citām 4 zvaigžņu viesnīcām, operatīva plānošana uzņēmumā, kā arī pozitīvās atsauksmes viesnīcu rezervēšanas portālos.
5. Viesnīcā darbojas Revenue Management, tāpēc numuru cenas ir svārstīgas.
6. Uzņēmuma mārketinga stratēģija ir veiksmīgi izveidota, ņemot vērā viesnīcu biznesa specifiku, tā būtībā balstās uz uzņēmuma iekšējās vides sakārtošanu, uzņēmums plāno darboties saistībā ar jaunākajām inovācijām biznesā, kā arī pilnveidot pakalpojumu pārdošanu.
7. Radisson blu Elizabete darbiniekiem ir lielas izaugsmes iespējas, jo tiek piedāvāts pieredzes programmās strādāt Radisson Blu viesnīcā visā pasaulē.
…