-
Prakses atskaite
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Ievads | 4 |
2. | Uzņēmuma atrašanās vieta un tā raksturojums | 5 |
3. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 6 |
4. | Viesnīcas produkts | 7 |
4.1. | Restorāns un bārs | 8 |
4.2. | Konferences un pasākumi | 8 |
4.3. | Fitness un relaksācija | 8 |
4.4. | Numuri un to iekārtojums | 8 |
4.4.1. | Apartamentu cenas | 9 |
5. | Viesnīcas dienestu darbības raksturojums | 10 |
5.1. | Viesu uzņemšanas nodaļa | 10 |
5.2. | Saimniecības nodaļa | 10 |
5.3. | Ēdienu un dzērienu nodaļa | 10 |
5.4. | Apsardzes nodaļa | 11 |
5.5. | Tehniskā nodaļa | 12 |
5.6. | Dežūrējošais atbildīgais vadītājs (Manager on Duty - MOD) | 12 |
6. | Radisson Blu Hotel Elizabete | 12 |
6.1. | Sadarbības partneri un preču piegādātāji | 12 |
6.2. | Konkurenti | 13 |
6.3. | Konkurētspēja | 15 |
7. | Darba raksturojums uzņēmumā | 18 |
8. | Secinājumi | 19 |
9. | Priekšlikumi | 21 |
Pielikumi | 22 |
8. Secinājumi
1. Viesnīcas makrovide vērtējama kā pozitīva, neskatoties uz nelabvēlīgo ekonomisko stāvokli un politiskajiem aspektiem, kurus, savukārt, atsver tehnoloģiju un inovāciju faktori, kā arī sociālā vide, kas palīdz konkurēt un piesaistīt potenciālos klientus.
2. Radisson Blu Elizabete viesnīcu vasaras sezonā visbiežāk apmeklē atpūtas tūristi un atpūtnieku grupas, bet ziemas sezonā -biznesa pārstāvji un ierēdņi biznesa pārstāvju grupas.
3. Daudz viesu apmetas Radisson Blu Elizabetē tieši tādēļ, ka tie zina Radisson Blu viesnīcu konceptu un tiem patīk pārbaudītas vērtības (piemēram, superbrokastis).
4. Viesnīcā komercdarbības pozitīvu darbību nodrošina kvalitatīvais pakalpojumu sortiments, spēja konkurēt ar citām 4 zvaigžņu viesnīcām, operatīva plānošana uzņēmumā, kā arī pozitīvās atsauksmes viesnīcu rezervēšanas portālos.
5. Viesnīcā darbojas Revenue Management, tāpēc numuru cenas ir svārstīgas.
6. Uzņēmuma mārketinga stratēģija ir veiksmīgi izveidota, ņemot vērā viesnīcu biznesa specifiku, tā būtībā balstās uz uzņēmuma iekšējās vides sakārtošanu, uzņēmums plāno darboties saistībā ar jaunākajām inovācijām biznesā, kā arī pilnveidot pakalpojumu pārdošanu.
7. Radisson blu Elizabete darbiniekiem ir lielas izaugsmes iespējas, jo tiek piedāvāts pieredzes programmās strādāt Radisson Blu viesnīcā visā pasaulē.
…
1.kursa prakses atskaite par Radisson Blu Elizabete Hotel.
- Prakses atskaite
- Prakses atskaite AAS "Balva"
- Prakses atskaite ceļu būves firmā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite ceļu būves firmā
Отчёт по практике для университета6
-
Prakses atskaite AAS "Balva"
Отчёт по практике для университета26
-
Prakses atskaite, viesnīca "Berģi"
Отчёт по практике для университета12
-
Prakses atskaite, viesnīca "Radisson SAS"
Отчёт по практике для университета9
-
Prakses atskaite SIA "Čartera Aģentūra"
Отчёт по практике для университета29