-
Prakses atskaite
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | ESM GROUP RAKSTUROJUMS | 3 |
1.1. | UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMA | 4 |
1.2. | UZŅĒMUMA LIELUMS | 4 |
1.3. | UZŅĒMUMA STRUKTŪRA | 4 |
1.4. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS VEIDI | 5 |
2. | UZŅĒMUMA MĀRKETINGA DARBĪBA | 6 |
2.1. | UZŅĒMUMA PRODUKTU PORTFELIS | 6 |
2.2. | UZŅĒMUMA CENAS POLITIKA | 6 |
2.3. | UZŅĒMUMA SADALE | 7 |
2.4. | PRODUKTU REALIZĀCIJAS VEICINĀŠANA | 7 |
2.5. | UZŅEMUMA ZĪMOLS | 8 |
2.6. | UZŅĒMUMA MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 8 |
3. | UZŅĒMUMA ĀRĒJĀ VIDE | 9 |
3.1. | KLIENTU APMIERINĀTĪBA UN VELMJU APZINĀŠANA | 9 |
3.2. | KONKURENTU SPĒKS | 10 |
3.3. | SADARBĪBAS PARTNERU IZVĒLES KRITĒRIJI | 10 |
3.4. | NETIEŠI IETEKMĒJOŠIE ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI | 11 |
4. | UZŅĒMUMA KONKURĒTSPĒJA | 11 |
4.1. | UZŅĒMUMA VIETA TIRGŪ | 11 |
4.2. | KONKURĒTSPĒJĪGĀS PRIEKŠROCĪBAS | 12 |
5. | SECINĀJUMI | 13 |
5.SECINĀJUMI
Saskaņā ar Latvijas biznesa koledžas nolikumu par studiju praksi, kuras mērķis ir dot studentiem iespēju piemērot koledžā iegūtās teorētiskās zināšanas praksē, iegūt profesionālas darbības veikšanai nepieciešamas prasmes un iemaņas, kas ļautu kļūt par konkurētspējīgajiem speciālistiem darba tirgū, es izvēlējos to iziet savā darba vietā SIA ‘ESM GROUP”, kur strādāju par klientu menedžeri no 2008.gada janvāra mēneša. Uzņēmums ESM Group ir dibināta 1999.gadā un šobrīd ir kļuvusi labi atpazīstamu reklāmas aģentūru Latvijā.
Uzņēmums pēdējo gadu laikā strauji paplašinās - ir doma par jaunas ražošanas bāzes ēku Rīgā. Nākotnē ir plānots izveidot pārstāvniecības arī citās valstīs, ne tikai Lietuvā un Igaunijā, tādā veidā veicinot ESM Group produkcijas tirdzniecību arī ārpus Baltijas valstīm. Ar katru gadu ESM Group pakalpojuma klāsts palielinās, piedāvājot saviem klientiem vēl plašākas iespējas un preču klāstu. Viens no kompānijas vadības izvirzītajiem principiem ir – augsts kvalitātes līmenis pie pēc iespējas zemākas cenu politikas.
Pielikumā pievienoju pirkuma līguma, faktūrrēķina un pavadzīmes paraugus/kopijas, lai būtu vieglāk izprast uzņēmuma ārējo vidi.
…
1. ESM GROUP RAKSTUROJUMS 3 1.1 UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMA 4 1.2. UZŅĒMUMA LIELUMS 4 1.3. UZŅĒMUMA STRUKTŪRA 4 1.4. UZŅĒMUMA DARBĪBAS VEIDI 5 2.UZŅĒMUMA MĀRKETINGA DARBĪBA 6 2.1 UZŅĒMUMA PRODUKTU PORTFELIS 6 2.2 UZŅĒMUMA CENAS POLITIKA 6 2.3 UZŅĒMUMA SADALE 7 2.4 PRODUKTU REALIZĀCIJAS VEICINĀŠANA 7 2.5 UZŅEMUMA ZĪMOLS 8 2.6 UZŅĒMUMA MĀRKETINGA STRATĒĢIJA 8 3.UZŅĒMUMA ĀRĒJĀ VIDE 9 3.1 KLIENTU APMIERINĀTĪBA UN VELMJU APZINĀŠANA 9 3.2 KONKURENTU SPĒKS 10 3.3 SADARBĪBAS PARTNERU IZVĒLES KRITĒRIJI 10 3.4 NETIEŠI IETEKMĒJOŠIE ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI 11 4. UZŅĒMUMA KONKURĒTSPĒJA 11 4.1 UZŅĒMUMA VIETA TIRGŪ 11 4.2 KONKURĒTSPĒJĪGĀS PRIEKŠROCĪBAS 12 5.SECINĀJUMI 13 PIRKUMA LĪGUMA PARAUGS/KOPIJA 14 FAKTŪRRĒĶINA PARAUGS/KOPIJA 15 PAVADZĪMES PARAUGS/KOPIJA 16
- Kvalifikācijas prakses atskaite
- Kvalifikācijas prakses atskaite
- Prakses atskaite
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета4
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для университета13
-
Prakses atskaite finanšu analīzē AS "L&T Hoetika"
Отчёт по практике для университета30
-
Profesionālās prakses atskaite
Отчёт по практике для университета29
-
Prakses atskaite izdevniecības uzņēmumā
Отчёт по практике для университета34