Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:645172
 
Оценка:
Опубликованно: 12.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības apraksts un vērtējums    2
1.1.  Uzņēmuma apraksts    2
1.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    3
1.3.  Uzņēmuma pārdošanas organizācija    3
2.  Uzņēmuma mārketinga darbības apraksts    9
2.1.  Uzņēmuma konkurenti un konkurētspēja    9
2.2.  Cenas, to veidošana    11
2.3.  Reklāma un tās efektivitāte    12
  PIELIKUMS    14
  Izmantotā literatūra    23
Фрагмент работы

1.1. Uzņēmuma apraksts

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk tekstā- SIA) „X” savu darbību uzsāka 1998.gadā, atverot savu pirmo tirdzniecības laukumu X rajona, X pagasta „X-os”. Laika gaitā, uzņēmumam attīstoties un paplašinoties, tika atvērts automašīnu tirdzniecības laukums X rajona X. Pēc diviem gadiem- 2000.gadā, uzņēmums atvēra velosipēdu tirdzniecības vietu X un auto rezerves daļu tirdzniecības vietu X rajona, X pagasta „X-os”. Līdztekus tam tika atvērts automašīnu serviss, lai varētu veikt tehnisko apkopi automašīnām, kas atvestas no Vācijas, kā arī sniegt pakalpojumus klientiem, kas iegādājas automašīnas šajā uzņēmumā, gan arī tuvējo rajonu un pagastu iedzīvotājiem.
Automašīnu piegādei no Vācijas uzņēmums izmanto savu auto treileri Scania, kā arī pieņem automašīnas komisijas tirdzniecībā.
Kopš 2005.gada SIA „X” ir iesaistījies Latvijas Dabas fonda projektā „Ziemeļgaujas ielejas aizsardzība un apsaimniekošana”. Šī projekta ietvaros uzņēmums sāka nodarboties ar lauksamniecību, lopkopību.
Apkopojot iepriekš minēto informāciju, var secināt, ka SIA „X” darbības veidi ir sekojoši:
• lietotu automobiļu un motociklu pārdošana, automobiļu apkope un remonts
• automobiļu detaļu un piederumu pārdošana,
• autotransports,
• pārējā mazumtirdzniecība specializētajos veikalos,
• lopkopība.

1.2. Uzņēmuma organizatoriskā struktūra.

Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra parāda uzņēmuma nodaļu izvietojumu un savstarpējo saistību. Tā ir atkarīga no uzņēmuma lieluma, darbības veida, formas un citiem faktoriem. Jebkurš uzņēmums sastāv no vadošās sistēmas, kas aptver vadīšanas aparāta darbiniekus, un vadāmās sistēmas, kas realizē noteiktas funkcijas - tehnoloģiskās, komerciālās, finansiālās, drošības, grāmatvedības u.c.
Uzņēmuma SIA „X” organizatoriskā struktūra ir ļoti vienkāršs modelis- tā ir centralizētā organizācija. Uzņēmuma kolektīvu sastāda 8 darbinieki, no kuriem viens ir grāmatvedis, savukārt pārējie darbinieki strādā specializētajos veikalos un mašīnu tehniskās apkopes servisā. Uzņēmuma vara koncentrējas vienā vietā un visus lēmumus pieņem uzņēmuma vadītājs. Tādam mazam uzņēmumam kā SIA „X”, šī vienkāršā pārvaldes sistēma palīdz ekonomēt pārvaldes izdevumus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация