-
Prakses atskaite
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības apraksts un vērtējums | 2 |
1.1. | Uzņēmuma apraksts | 2 |
1.2. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra | 3 |
1.3. | Uzņēmuma pārdošanas organizācija | 3 |
2. | Uzņēmuma mārketinga darbības apraksts | 9 |
2.1. | Uzņēmuma konkurenti un konkurētspēja | 9 |
2.2. | Cenas, to veidošana | 11 |
2.3. | Reklāma un tās efektivitāte | 12 |
PIELIKUMS | 14 | |
Izmantotā literatūra | 23 |
1.1. Uzņēmuma apraksts
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk tekstā- SIA) „X” savu darbību uzsāka 1998.gadā, atverot savu pirmo tirdzniecības laukumu X rajona, X pagasta „X-os”. Laika gaitā, uzņēmumam attīstoties un paplašinoties, tika atvērts automašīnu tirdzniecības laukums X rajona X. Pēc diviem gadiem- 2000.gadā, uzņēmums atvēra velosipēdu tirdzniecības vietu X un auto rezerves daļu tirdzniecības vietu X rajona, X pagasta „X-os”. Līdztekus tam tika atvērts automašīnu serviss, lai varētu veikt tehnisko apkopi automašīnām, kas atvestas no Vācijas, kā arī sniegt pakalpojumus klientiem, kas iegādājas automašīnas šajā uzņēmumā, gan arī tuvējo rajonu un pagastu iedzīvotājiem.
Automašīnu piegādei no Vācijas uzņēmums izmanto savu auto treileri Scania, kā arī pieņem automašīnas komisijas tirdzniecībā.
Kopš 2005.gada SIA „X” ir iesaistījies Latvijas Dabas fonda projektā „Ziemeļgaujas ielejas aizsardzība un apsaimniekošana”. Šī projekta ietvaros uzņēmums sāka nodarboties ar lauksamniecību, lopkopību.
Apkopojot iepriekš minēto informāciju, var secināt, ka SIA „X” darbības veidi ir sekojoši:
• lietotu automobiļu un motociklu pārdošana, automobiļu apkope un remonts
• automobiļu detaļu un piederumu pārdošana,
• autotransports,
• pārējā mazumtirdzniecība specializētajos veikalos,
• lopkopība.
1.2. Uzņēmuma organizatoriskā struktūra.
Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra parāda uzņēmuma nodaļu izvietojumu un savstarpējo saistību. Tā ir atkarīga no uzņēmuma lieluma, darbības veida, formas un citiem faktoriem. Jebkurš uzņēmums sastāv no vadošās sistēmas, kas aptver vadīšanas aparāta darbiniekus, un vadāmās sistēmas, kas realizē noteiktas funkcijas - tehnoloģiskās, komerciālās, finansiālās, drošības, grāmatvedības u.c.
Uzņēmuma SIA „X” organizatoriskā struktūra ir ļoti vienkāršs modelis- tā ir centralizētā organizācija. Uzņēmuma kolektīvu sastāda 8 darbinieki, no kuriem viens ir grāmatvedis, savukārt pārējie darbinieki strādā specializētajos veikalos un mašīnu tehniskās apkopes servisā. Uzņēmuma vara koncentrējas vienā vietā un visus lēmumus pieņem uzņēmuma vadītājs. Tādam mazam uzņēmumam kā SIA „X”, šī vienkāršā pārvaldes sistēma palīdz ekonomēt pārvaldes izdevumus.
…
Prakses atskaites saturs: 1.Uzņēmuma saimnieciskās darbības apraksts un vērtējums 1.1.Uzņēmuma apraksts 1.2.Uzņēmuma organizatoriskā struktūra. 1.3.Uzņēmuma pārdošanas organizācija. 2.Uzņēmuma mārketinga darbības apraksts 2.1.Uzņēmuma konkurenti un konkurētspēja. 2.2.Cenas, to veidošana. 2.3.Reklāma un tās efektivitāte. PIELIKUMS 1.daļa. 2. daļa. 3. daļa. 4. daļa. 5. daļa. Izmantotā literatūra
- Prakses atskaite
- Prakses atskaite uzņēmumā "Sports Lukss"
-
Sabiedrisko attiecību prakses atskaite SIA "Borts"
Отчёт по практике9 Реклама, маркетинг, Общественные отношения
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga prakses atskaite
Отчёт по практике для университета28
-
Prakses atskaite SIA "XXX"
Отчёт по практике для университета35
-
Prakses atskaite tirgzinībās
Отчёт по практике для университета17
-
Grāmatvedības prakses atskaite
Отчёт по практике для университета23
-
Prakses atskaite SIA "Čartera Aģentūra"
Отчёт по практике для университета29