Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:650049
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  VID nodaļas darbības raksturojums    3
1.1.  VID nodaļas funkcijas    3
1.2.  VID nodaļas struktūra, tās raksturojums, struktūrvienību uzdevums    3
1.3.  VID personāla sastāva analīze    5
2.  Nodokļu maksātāju reģistrācija un izslēgšana no reģistra    6
2.1.  Nodokļu maksātāju kategorijas VID nodaļā    6
2.2.  VID klientu apkalpošanas darba procedūras    6
2.3.  Nodokļu maksātāju reģistrācijas process    7
2.4.  Nodokļu maksātāju iesniedzamā (tekošā) dokumentācija    10
2.5.  Nodokļu maksātāju izslēgšana no uzskaites    11
3.  Nodokļu maksātāju uzskaite    13
3.1.  Nodokļu maksātāju kopsavilkumu reģistri    13
3.2.  Nodokļu informācijas sistēma (NIS)    13
4.  VID nodaļas darbs galveno nodokļu administrēšanā    15
4.1.  PVN administrēšana    15
4.2.  UIN administrēšana    21
4.3.  IIN administrēšana    23
4.4.  VSAOI administrēšana    30
4.5.  Mikrouzņēmumu nodoklis, aprēķināšanas kārtība un dokumentācija    33
5.  VID nodaļas pielietojamais nodokļu maksātāja kontroles mehānisms    37
5.1.  Kontroles vaidi VID nodaļā    37
5.2.  Novērošana kā kontroles vieds    38
5.3.  Apsekošana    39
5.4.  Tematiskās pārbaudes    40
5.5.  Deklarāciju un citu atskaišu pārbaude    42
5.6.  Audits, pretpārbaudes    43
  Literatūras saraksts    48
Фрагмент работы

Nodokļu audita veikšana uz aprēķinu pamata- Veicot nodokļu auditu, VID ir tiesības uz aprēķinu pamata noteikt nodokļu maksājumu apmēru atbilstoši nodokļu maksātāja īpašumā esošās mantas vai kapitāla vērtības pieaugumam vai nodokļu administrācijas rīcībā esošajām ziņām, ja ir konstatēta vismaz viena no šādām pazīmēm:
• ir konstatēts nodokļu maksātāja īpašumā esošās mantas vai kapitāla vērtības pieaugums, kurš neatbilst nodokļu maksātāja deklarācijās uzrādītajiem ienākumiem vai par kuru nodokļu administrācijā nav iesniegtas deklarācijas;
• nodokļu maksātājs ir veicis darījumu, lai izvairītos no nodokļu vai nodevu maksāšanas, vai nav identificējams kāds no darījuma dalībniekiem;
• nodokļu maksātājs nav iesniedzis normatīvajos aktos paredzētās nodokļu deklarācijas;
• nodokļu maksātāja pārskatos vai grāmatvedības uzskaitē sniegtās ziņas neatbilst nodokļu administrācijas rīcībā esošajai informācijai, pārbaudēs konstatētajiem faktiem vai nodokļu maksātāja rīcībā esošo vai bijušo lietu vērtībai;
• nodokļu administrācijas rīcībā esošā informācija liecina par to, ka nodokļu maksātājs ir veicis darījumus, kuri nav atspoguļoti viņa grāmatvedības uzskaitē;
• nodokļu maksātājs nav veicis grāmatvedības uzskaiti;
• nodokļu administrācijas amatpersonām pārbaudes laikā nav pieejami nodokļu maksātāja grāmatvedības uzskaites dokumenti, nav iespējams pārbaudīt nodokļu maksātāja grāmatvedības uzskaites dokumentus vai nav pieejami darījumu attaisnojuma dokumenti, u.c. pazīmes.
Nodokļu administrācija, uz aprēķinu pamata nosakot nodokļu maksājumu apmēru, izmanto tiešās aprēķinu metodes, tas ir, pamatojas uz nodokļu maksātāja grāmatvedības reģistros norādītajiem datiem un attaisnojuma dokumentiem un netiešās aprēķinu metodes, tas ir, aprēķina ar nodokļiem apliekamo objektu (ienākumu, darījumu vērtību u.tml.), pamatojoties uz savā rīcībā esošo informāciju.[1]
Nodokļu auditu Valsts ieņēmumu dienests pabeidz, pieņemot lēmumu par nodokļu audita rezultātiem, kurā norāda:
• normatīvos aktus, pamatojoties uz kuriem noteikts nodokļu vai maksājumu samazinājums, papildu aprēķinātā un budžetā iemaksājamā nodokļu vai maksājumu summa, vai veikta saimnieciskās darbības rezultātu vai skaidras naudas uzkrājumu korekcija;
• samazināto, papildu aprēķināto nodokļa vai maksājuma summu, samazināto nepamatoti palielināto no budžeta atmaksājamā nodokļa apmēru, soda naudu un nokavējuma naudu, taksācijas periodus, kuros ir radies nodokļa vai maksājuma samazinājums vai papildu aprēķins;
• nodokļu maksātājam uzlikto tiesisko pienākumu;
• nodokļu audita rezultātā veiktās nodokļu maksātāja saimnieciskās darbības rezultātu vai skaidras naudas uzkrājumu korekcijas;
• kur (minot VID struktūrvienības, kas izdod lēmumu, adresi) un kādā termiņā lēmumu var apstrīdēt;
• summu, kas nodokļu maksātājam jāiemaksā budžetā, lai VID ģenerāldirektors varētu lemt par atlikušās soda naudas samazināšanu, ievērojot likuma "Par nodokļiem un nodevām" 33.3 panta nosacījumus. [1]

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация