Secinājumi
1. Gan vērojot, gan vadot nodarbības, secinu ka ļoti daudz laika jāiegulda nodarbību gatavošanās procesā.
2. Nodarbībās jāiekļauj dažādas metodes, kas veicina skolēnu interesi, motivāciju, emocionālo noturību.
3. Veidojot nodarbību, jāparedz katra skolēna indivuduālās spējas un attīstības pakāpe.
4. Nodarbībām ir jābūt saturīgām, un vērstām uz skolēnu kognitīvo spēju attīstību, akcentējot runas un valodas traucējumu novēršanu un to korekciju.
5. Pārrunās ar logopēdi secināju, ka skolas vecuma bērniem ir dažādi runas un valodas attīstības traucējumi.
.
Priekšlikumi
1. Izstrādājot konspektus un plānojot nodarbības vairāk iekļautu aktīvās rotaļas, īpaši 1,2. klašu skolēniem.
2. Iespēju robežās, nodarbības varētu notikt āra klasēs.
Prakses pašnovērtējums
Novadītās nodarbības kopumā, manuprāt, izdevās ļoti labi, atbilstoši ieplānotajam. Gatavojoties nodarbībām, izveidoju darbam nepieciešamus praktiskus materiālus - darba lapas un spēles ar attēliem, kā arī meklēju un pielāgoju skaitāmpantus dinamiskajām pauzēm. Sadarbība ar prakses vadītāju bija ļoti veikmīga un pretimnākoša, kas veicināja pozitīvu mikrolimatu un veiksmīgu sava darba plānošanu.
Nodarbību laikā vienmēr jābūt gatavam improvizēt un atbildēt uz skolēnu uzdotajiem jautājumiem, kas, manuprāt, izdevās.
…