Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. AS Citadele Banka ir viena no vadošajām Bankām Latvijā, ar plašu klientu apkalpošanas centru tīklu. Klientiem tiek piedāvāts plašs produktu klāsts, kā maksājumu karšu apkalpošana un norēķinu operācijas, kredītu izsniegšana, pensiju plānu pārvaldīšana un finanšu instrumentu kontu apkalpošana.
2. AS Citadele Banka ir vērsta uz klientu apmierinātības paaugstināšanos un virzās pie mērķa kļūt par “primārās izvēles Banku”. Tā regulāri strādā pie jauno un inovatīvo produktu izstrādes, ka arī organizē pasākumus, lai paplašinātu klientu loku. Banka ieņem trešo vietu, pēc klientu skaita, starp visām Latvijas kredītiestādēm.
3. Produktu attīstībā Banka visvairāk pievērš uzmanību elektronisko pakalpojuma klāsta uzlabošanai, radot iespēju klientiem bankas pakalpojumus saņemt attālināti.
4. AS Citadele Bankas kapitāla pietiekamības radītāji no 2015.gada līdz 2017.gada beigām ievērojami pārsniedza noteikto minimālās prasības apmēru pēc Likumdošanas, kas ir 8%. Augstāka kapitāla pietiekamība nozīmē augstu kapitalizācijas līmeni un drošību, kas ir Bankas konkurētspējīgā priekšrocība.
5. AS Citadele Banka, lai stiprinātu kapitāla pietiekamību un nodrošinātu attīstībai nepieciešamos līdzekļus, 2017.gadā veica 20 miljonu eiro subordinēto obligāciju emisiu.
…