18. Banku elektroniskie pakalpojumi
Nordea banka saviem klientiem piedāvā vairākus elektroniskos pakalpojumus:
• internetbanku;
• elektronisko norēķinu sistēmu;
• starptautisko internetbanku;
• WEB servisu;
• E-marketu;
• kontaktu centru;
• mobilo aplikāciju;
• e-identifikāciju.
Nordea internetbanka ir ērta iespēja veikt ikdienas norēķinus, pieteikties jauniem bankas pakalpojumiem un konsultācijām, veikt finanšu darījumus 24 stundas diennaktī no jebkuras vietas, kur pieejams internets. Atrodoties mājās, darba vietā vai ceļojumā, jebkurā vietā, kur ir internets, Nordea banka piedāvā veikt visus svarīgākos finanšu darījumus, neejot uz Nordea klientu apkalpošanas centru. Internetbanka ietaupīs laiku un naudu, jo pakalpojumiem ir zemāka komisija nekā klientu apkalpošanas centros. Nordea internetbankā var:
• apskatīt uzņēmuma norēķinu kontu stāvokli un darījumu vēsturi;
• apmaksāt rēķinus un veikt pārskaitījumus EUR un citās valūtās;
• importēt maksājumus no grāmatvedības sistēmām;
• pieteikt regulāros maksājumus;
• veikt algu pārskaitījumus;
• apskatīt informāciju par veiktajiem noguldījumiem;
• apskatīt informāciju par uzņēmuma aizņēmumiem, piemēram, neatmaksāto kredīta summu, nākamā maksājuma datumu un summu;
• pieteikt papildu kartes;
• pieteikties konsultācijai un jauniem bankas pakalpojumiem, piemēram, kredītam, pensiju 3. līmenim, līzingam, kredītkartei, atvērt jaunus kontus;
• sazināties ar banku;
• piekļūt uzņēmuma internetbankai, lietojot privātpersonas internetbankas pieeju. [30]
Lai kļūtu par Nordea internetbankas lietotāju jādodas uz jebkuru Nordea klientu apkalpošanas centru, ja uzņēmumam nav atvērts konts Nordea bankā, tad tas jāatver, jāizpilda līgums par internetbankas lietošanu. [30]
…