Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:640928
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.08.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  A/S „Drogas ”uzņēmuma raksturojums    4
2.  A/S „Drogas” mārketinga mix izpēte    6
2.1.  Produkts    6
2.2.  Cena    10
2.3.  Sadale un izvietojums    12
2.4.  Virzīšana tirgū    14
3.  A/S „Drogas”mārketinga vides analīze    18
3.1.  Uzņēmuma iekšējās vide    18
3.2.  Uzņēmuma ārējā vide    20
4.  Klientu servisa novērtējums    28
5.  Klienta apmierinātības līmeņa novērtējums    30
5.1.  Anketēšanas rezultātu analīze    30
6.  Tirgus segmentēšana    38
7.  Konkurentu novērtējums    41
  Secinājumi    44
  Priekšlikumi    45
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    46
  Pielikumi    47
Фрагмент работы

Liela nozīme ir mārketingam, lai uzņēmums varētu veiksmīgi darboties un attīstīties. Mārketings ir veids, kādā vadīt biznesu. Tas ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru.
Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru veic uzņēmums, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši uzņēmums pārdod un kāda ir šīs produkcijas potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka uzņēmuma piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.
Autore prakses vietu ir izvēlējusies uzņēmumu - Akciju sabiedrību (turpmāk tekstā A/S) „Drogas”. Prakses laikā tiks analizēta A/S „Drogas” mārketinga sistēma, gan teorētiskā bāze, kā arī praktiskās darbības un sniegti priekšlikumi par klientu servisu pilnveidošanu un jaunu klientu piesaistīšanu.
Prakses laika periods – 2011. gada 17. februāra līdz 2011. gada 13. aprīlim.
Prakses mērķis ir veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto mārketinga instrumentus, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.
Prakses uzdevumi ir:
1. Noskaidrot, izprast un raksturot uzņēmuma darbības virzienus.
2. Veikt uzņēmuma mārketinga kompleksa (produkts, cena, vieta, mārketinga komunikācijas) izpēti.
3. Analizēt mārketinga vidi.
4. Novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai.
5. Veikt aptauju, lai noskaidrotu, kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību un, vadoties pēc aptaujas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus jaunu klientu piesaistīšanas programmai.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация