Secinājumi un priekšlikumi
1. Pašvaldības grāmatvedība aptver visu pašvaldības saimniecisko, finanšu darījumu un īpašumu stāvokļa uzskaiti.
2. Dokumentu apgrozību, glabāšanu un sastādīšanu nosaka normatīvie akti.
3. Dokumentu apritē tiek izmantota lietvedības un elektronisko dokumentu vadības sistēma DocLogix.
4. Grāmatvedības reģistru sagatavošanai Daugavpils pilsētas pašvaldībā tiek izmantota resursu vadības sistēma G-VEDIS.
5. Budžeta izdevumi vērojami pārsniedz budžeta ieņēmumus.
6. No kopējiem pamatbudžeta ieņēmumiem 53,3% veido nodokļu ieņēmumi
7. Pašvaldībai ir daudz aizņēmumu dažādu projektu realizēšanai.
8. Lielāko daļu no pamatbudžeta izdevumiem veido maksājumi izglītības funkcijas nodrošināšanai.
9. Veselības nozares finansēšana tiek veikta no valsts budžeta līdzekļiem.
10. Speciālā budžeta proporcionāli lielāko ieņēmumu daļu veido valsts budžeta transferti.
11. Visus speciālā budžeta nodokļu ieņēmumus veido dabas resursu nodoklis.
12. Līdzekļu trūkuma un nepietiekamas administratīvās spējas un biežas varas maiņas dēļ pašvaldība neveic vairākas pastāvīgās funkcijas.
Pamatojoties uz šiem secinājumiem, tiek izvirzīti šādi priekšlikumi:
1. Deputātiem būtu jādomā nevis par politiskiem jautājumiem un varas maiņu, bet par kopējo piedāvājumu un lēmumu apspriešanu un pieņemšanu.
…