Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Prakses pārskats - kāzu salons-
Prakses pārskats - kāzu salons
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Uzņēmuma un nozares vispārīgs raksturojums | 5 |
1.1. | Uzņēmējdarbības forma | 5 |
1.2. | Uzņēmējdarbības veidi | 5 |
1.3. | Darbaspēka raksturojums | 5 |
1.4. | Uzņēmuma vēsture | 6 |
1.5. | Uzņēmuma attīstības iespējas Eiropas Savienība | 7 |
1.6. | Uzņēmuma darbība ārējos tirgos | 7 |
2. | Uzņēmuma darbības un vadīšanas procesu izpēte, analīze un novērtēšana | 8 |
2.1. | Uzņēmuma iekšējā vide | 8 |
2.2. | Uzņēmuma īpatsvars nozarē un ārējās vides faktoru ietekme | 9 |
2.3. | Komercdarbības ētika uzņēmumā | 10 |
2.4. | Uzņēmuma lieluma analīze | 11 |
2.5. | Lietvedības organizācija un dokumentācija | 12 |
2.6. | Dokumentu plūsmas uzņēmumā | 13 |
2.7. | Uzņēmuma lietotās datorprogrammas | 13 |
2.8. | Uzņēmuma iekšēja Intranet tīkla, Web lapas, sociālo tīklu izmantošana un aktualitātes | 14 |
2.9. | Uzņēmuma sniegtā pakalpojuma raksturojums | 14 |
2.10. | Plānošanas procesa raksturojums | 15 |
2.11. | Uzņēmuma līdzekļi un to struktūra | 16 |
2.12. | Iekšējas un ārējās finansēšanas avoti | 16 |
2.13. | Uzņēmuma produkta pozicionēšanās | 16 |
2.14. | Mārketinga komunikācijas kanāli | 17 |
2.15. | Produktu pārdošanas metodes | 18 |
2.16. | Izmaksu struktūra | 18 |
2.17. | Cenu veidošana | 18 |
2.18. | Materiāli tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā | 19 |
2.19. | Uzņēmējdarbības risku veidu un to kontroles un ierobežošanas mehānismu izpēte uzņēmumā | 19 |
3. | Grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte uzņēmumā, gada pārskata analīze | 20 |
3.1. | Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām | 20 |
3.2. | Grāmatvedības politika un darba organizācijas principi | 20 |
3.3. | Uzņēmuma kontu plāns | 20 |
3.4. | Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidu izpēte | 21 |
3.5. | Nodokļu politika uzņēmumā | 21 |
3.6. | Uzņēmuma gada pārskats un tā sastādīšana | 22 |
3.7. | Uzņēmuma finanšu radītāju aprēķins un analīze, uzņēmuma finansiāla stāvokļa novērtējums | 24 |
Secinājumi | 28 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 29 | |
Pielikumi | 30 |
Kopumā, finanšu radītāji atspoguļo uzņēmuma sarežģīto finansiālo stāvokli. Radītāji ļoti atšķiras no normas un tā nav laba ziņa. Uzņēmums nespēj atmaksāt kredītsaistības, gan īstermiņa, gan ilgtermiņa. Runājot par papildu aizdevumiem, visticamāk, ka uzņēmums to nesaņems, jo ir ļoti riskants kreditoru acīs. Uzņēmuma rentabilitātes radītāji ir negatīvas, tas nozīme to, ka uzņēmums cieš zaudējumus no katras pārdotas produkcija vienības. Klāt visām, uzņēmums neefektīvi izmanto savus apgrozāmos līdzekļus. Var redzēt, ka uzņēmums ir “ceļā iz slēgšanu”.
Secinājumi
Veicot SIA “GIMENEJA” izpēti un analīzi, autors secina, ka:
1. Uzņēmums tika likvidēts.
2. Uzņēmumam bija labvēlīgie darba apstākļi.
3. Uzņēmumam bija augstas kvalitātes preces, jo strādāja kopā ar populāram un prestižam uzņēmumam.
4. Uzņēmums piedāvāja plašu kāzu kleitu klāstu
5. Dokumentu plūsma bija vienkārša, sakara ar uzņēmuma lielumu.
6. Uzņēmums ievēroja visus likumus un MK noteikumus.
7. Kāzu salonam bija spilgti izteikta sezonalitāte, sakara ar to bija jāievēro stingra naudas plūsma.
8. Uzņēmums bija nestabils, nespēja efektīvi izmantot apgrozāmos līdzekļus, nenesa peļņu.
…
Autors bija praksē kāzu salonā 16 nedēļas. Prakses mērķis bija sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālu prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību. Prakses laikā autora veiktie pienākumi bija: Iepazīties ar visam nepieciešamiem dokumentiem un normatīviem aktiem, ētikas kodeksiem un normām; Palīdzēt uzņēmuma likvidācijas procesā; Palīdzēt sastādīt grāmatvedības atskaites, Analizēt un veikt lietvedības organizāciju uzņēmumā; Līgumu, PN aktu sastādīšanā; Datu bāzes kārtošanā; Risināt konflikta situācijas ar klientiem, kas rodas saimnieciskas darbības ietvaros; Veikt loģistikas pārvadājumus, sarunāties ar piegādātājiem par preces transportēšanu; Gūt izpratni par marketingu un reklāmas paņēmieniem uzņēmumā. Prakses pārskata sastādīšanas laikā tika izmantota iekšējie uzņēmuma nolikumi, metodikas, akti tirgus dati, gada pārskats un citi ārējie avoti, ka arī tika veikta komunikācija ar uzņēmuma īpašnieci, grāmatvedi un darbiniekiem.
- Biroja darba organizatora kvalifikācijas prakses pārskats
- Prakses atskaite mārketingā. Skaistumkopšanas salons
- Prakses pārskats - kāzu salons
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biroja darba organizatora kvalifikācijas prakses pārskats
Отчёт по практике для университета15
-
Prakses atskaite mārketingā. Skaistumkopšanas salons
Отчёт по практике для университета15
-
Prakses pārskats auditorfirmā "Deloitte Latvia"
Отчёт по практике для университета46
-
Prakses pārskats
Отчёт по практике для университета35
-
Prakses pārskats a/s "GE Money Bank"
Отчёт по практике для университета33