Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:438536
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.11.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas    5
1.1.  Uzņēmuma uzņēmējdarbības tiesiskā forma, īpašuma forma, darbības vieta    5
1.2.  Uzņēmuma loma Latvijas ekonomikā un nozarē    5
1.3.  ES ietekme uzņēmuma un nozares attīstībā    6
1.4.  Uzņēmējdarbības vides un ārējās vides ietekmes raksturojums uz uzņēmuma un nozares attīstību    6
1.5.  Svarīgākie uzņēmuma darbību raksturojošie rādītāji    7
2.1.  Uzņēmuma vadības, struktūras, pārvaldes un darbības plānošanas raksturojums    8
2.2.  Lēmumu pieņemšana uzņēmumā    13
2.3.  Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā    14
2.4.  Optimizācijas un kalendārie plāni uzņēmumā    15
2.5.  Stratēģiskā vadīšana uzņēmumā    15
2.6.  Investīciju veidi uzņēmumā    17
2.8.  Vadītāja uzdevumi kontroles funkcijas nodrošināšanā    17
2.9.  Uzņēmuma kvalitātes sistēmas un pasākumu ietekme uz uzņēmuma darbības rezultātiem    18
2.10.  Uzņēmuma loģistikas daļas pamatuzdevumi    18
2.11.  Uzņēmuma krājumu veidi, to uzskaite, glabāšana un inventarizācija    19
2.12.  Uzņēmuma kritēriji izejvielu un piegādātāju izvēlē    19
3.1.  Cilvēkresursu vadīšanas funkciju raksturojums uzņēmumā    20
3.2.  Normatīvie akti uz kuru pamata tiek īstenota cilvēkresursu vadīšana    20
3.3.  Iestādē strādājošo kvantitatīvais un kvalitatīvais sastāvs    20
3.4.  Personāla plānošanas, piesaistes, atlases, darbā pieņemšanas, novērtēšanas un virzīšanas pa karjeras kāpnēm raksturojums uzņēmumā un ar to saistītās problēmas    21
3.5.  Personāla motivācijas instrumentu raksturojums    22
3.6.  Darba samaksas principi uzņēmumā    24
3.7.  Raksturot personāla lietvedības kārtošanu, darba līgumu noslēgšanas un uzskaites kārtību    24
3.8.  Personāla apmācības uzņēmumā    24
3.9.  Komuniācijas organizēšana un sadarbība ar personālu    25
4.1.  Uzņēmuma mārketinga vide    26
4.2.  Uzņēmuma mārketinga kompleksa galvenie elementi    26
4.3.  Uzņēmuma tirgus segments    27
4.4.  Pakalpojuma pozicionēšanas tirgū    28
4.5.  Pakalpojuma dzīves cikls un jaunu pakalpojumu izstrādāšana un ieviešana tirgū    28
4.6.  Tirgus izpētes process    29
4.7.  Saskarsmes stratēģija uzņēmumā un saskarsmes procesa elementu pielietojums    29
4.8.  Cenu politika uzņēmumā    30
4.9.  Uzņēmuma darbības sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā    30
4.10.  Pakalpojuma realizācijas kanāli un to pamatojums    33
5.1.  “PricewaterhouseCoopers SIA” kapitāla struktūra, iekšējie un ārējie finansēšanas avoti    34
5.2.  Uzņēmuma brīvo naudas līdzekļu pārvaldības analīze    35
5.3.  Priekšlikumi kapitāla piesaistei, izmantojot finanšu tirgus instrumentus    35
5.4.  Uzņēmuma operatīvās, finanšu un kombinētās sviras analīze    36
5.5.  Uzņēmuma aizņemto līdzekļu izmaksu analīze    38
5.6.  Uzņēmuma nodokļu politika    39
5.7.  Uzņēmumā izmantotie nodokļu atvieglojumi    40
  Secinājumi un priekšlikumi    41
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    43
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi

1. Uzņēmums ir izstrādājis konkurētspējīgu darbinieku motivācijas programmu, lai samazinātu personāla mainības biežumu;
2. Uzņēmumā ir liels birokrātiskais slogs, jo uzņēmuma starptautiskā tīkla noteikumi nosaka procedūru kārtību un nepieciešamās formalitātes;
3. Uzņēmumam ir attīstīta IT infrastruktūra un iekšējās komunikācijas sistēmas;
4. Uzņēmums personāla piesaistē saskaras ar kvalificēta darbaspēka trūkumu, jo darbinieku skaits ar nepieciešamajām prasmēm tirgū ir ļoti neliels;
5. Lai darbinieks uzsāktu savu darbu uzņēmumā tam ir jāveic starptautisko un vietējo ētikas kodeksa, kārtības noteikumu, un specifisko prasmju apmācības;
6. Uzņēmuma mārketinga departamentā strādā divi darbinieki, kuriem ir noteiktas kompetences un pienākumi;
7. Uzņēmums kļūst digitālāks un mūsdienīgāks, piemēram, tiek veidota jauna un mūsdienīga mājaslapa;
8. Uzņēmums katru finanšu gadu savu darbību un pakalpojumus segmentē iepriekš izvēlētiem tirgus segmentiem;
9. Uzņēmuma lielākā vērtība ir tā darbinieki – speciālisti, no darbinieku snieguma ir atkarīgi uzņēmuma finanšu rezultāti;
10. Uzņēmums, galvenokārt, tiek finansēts ar pašu kapitālu, jo tas ir pakalpojumu sniedzējs.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация