Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:212977
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.07.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” raksturojums   
1.1.  Vispārīga informācija par uzņēmumu   
1.2.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” organizatoriskā struktūra   
1.3.  Uzņēmuma vadīšana un personāls   
1.4.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” SVID analīze   
1.5.  Pakalpojumu raksturojums   
1.6.  Produkcijas cenu veidošanas noteikumi   
1.7.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” risku raksturojums   
1.8.  Ārējās vides raksturojums   
1.9.  Konkurences analīze   
1.10.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” ieņēmumi un izmaksas   
2.  Ēdināšanas uzņēmuma telpu raksturojums   
3.  Galda klāšanas tehnika   
4.  Apkalpojošs personāls, personāla darba organizācija un darba plānošana   
4.1.  Viesmīļa un bārmeņa pienākumi   
4.2.  Viesmīļa darba organizācija   
5.  Kafejnīcas „Pie Jānīša” ēdienkartes raksturojums   
5.1.  Ēdienu cenas veidošanas mehānismi   
5.2.  Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģija   
6.  Pasūtījumu pieņemšanas kartības raksturojums   
6.2.  Apmaksas veidi kafejnīcā „Pie Jānīša”   
7.  Darba aprīkojuma raksturojums   
8.  Drošības pasākumi ēdināšanas uzņēmumos   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
SECINĀJUMI
1. Gan restorāna, gan kafejnīcas darba efektivitāti nodrošina: pārdomāta stratēģija, sakārtota iekšējā vide un darba organizācija, mērķtiecīga un lietderīga resursu izmantošana, saliedēta, lojāla darbinieku komanda, efektīva iekšējā komunikācija.
2. Strādājot kafejnīcā “Pie Jānīša” nostiprināju teorētiskās zināšanas un ieguvu jaunas darba iemaņas un pieredzi, kas noderēs turpmākajā mācību procesā.
3. Kafejnīca “Pie Jānīša” ir pietiekams darbinieku skaits un sakārtota organizatoriskā struktūra, kas ļauj kafejnīcai pilnvērtīgi strādāt.
4. Strādājot kafejnīcā tika novērots, ka liela daļa apmeklētāju ir cilvēki, kuri strādā netālu esošajos uzņēmumos un garāmgājēji, kuri grib ieturēt maltīti.
5. Uzņēmumam ir izdevīga atrašanās vieta - pilsētas centrā.
6. Kafejnīca šo daudzo gadu laikā ar laipno apkalpošanu un garšīgajiem ēdieniem ir iemantojis klientu uzticību, kaut arī uzņēmums ir neliels, tas spēj pastāvēt.
7. Uzņēmuma personāls ar lielu cieņu un atbildību attiecas pret viesiem, ievērojot visus apkalpošanas specifikas aspektus.
8. Karstā laikā telpās ir diezgan karsts un smacīgs gaiss, šo apstākļu dēļ tiek zaudēti daudzi klienti.
9. Kafejnīcas vadība maz uzmanības pievērš uzņēmuma reklamēšanai un tā tēla veidošanai.
10. Kafejnīcas virtuvē ir novecojušas trauku mazgājamās iekārtas, trauki, galda piederumi un glāzes pēc ilgas lietošanas zaudē spodrību, līdz ar to var secināt, ka uzņēmumā nav pilnīgi ievēroti iekārtu un sīko inventāru ekspluatācijas noteikumi.


Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация