Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:247728
 
Оценка:
Опубликованно: 20.10.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas Aristoteles Holiday resort & spa raksturojums    5
2.  Viesnīcas uzņēmējdarbība    7
2.1.  „Aristoteles” Holiday Resort & SPA pakalpojumu raksturojums    7
3.  Personāls un tā vadīšana    10
3.1.  Personāla darba organizācija un darba plānošana    10
3.2.  Personāla pienākumi    12
4.  Mārketinga elementu izmantošana uzņēmuma darbā    13
5.  Viesnīcas telpu raksturojums    14
5.1.  Tirdzniecības telpu sagatavošana darbam    16
6.  Viesmīļa un bārmeņa darba organizācija    18
6.1.  Viesmīļa pienākumi    18
6.2.  Viesmīļa ārējais izskats un personīgā higiēna    19
6.3.  Bārmeņa darba vieta, tās sagatavošana    19
6.4.  Trauku, galda piederumu, glāžu sagatavošana darbam    20
6.5.  Galda klāšanas tehnika    21
7.  Ēdienkartes analīze    23
7.1.  Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģija    24
7.2.  Ēdienu cenas veidošanas mehānismi - kalkulācija    24
8.  Pasūtījumu pieņemšana, galdiņu rezervācijas procedūras    29
8.1.  Viesu apkalpošanas veidi    29
9.  Norēķinu kārtība uzņēmumā    31
9.1.  Bāra dokumentācija    32
9.2.  Dzērienu cenu aprēķināšana    32
10.  Bāra aprīkojums    34
10.1.  Bāra trauki, glāzes un to pielietojums    34
10.2.  Bāra piederumi    38
  Secinājumi    40
  Priekšlikumi    41
  Izmantotās literatūras saraksts    42
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Viesnīca „Aristoteles Holiday Resort & SPA” ir četrzvaigžņu kūrortviesnīca, kura atrodas Grieķijā uz trešās Halkidiki pussalas un piedāvā plašu preču un pakalpojumu klāstu, ko var izbaudīt ikviens tūrists.
2. Viesnīca darbojas jau vairāk kā 20 gadus un tā tiek nepārtraukti uzlabota un paplašināta.
3. Viesnīcas apmeklētājiem tiek piedāvāta naktsmītne, ēdināšana, ūdens atrakcijas, relaksējoša atpūta, viesi tiek uzņemti visa gada garumā.
4. Viesnīcas personālu sastāda aptuveni 150 darbinieki, no kuriem vairāk nekā puse ir studenti – praktikanti no dažādām valstīm.
5. Viesnīca sadarbojas ar dažādām tūrisma aģentūrām un pazīstamākās no tām ir “ Villar Tours” un „Mouzanidis Travel”.
6. Viesnīcā ir 235 viesu numuriņi, un tā spēj izmitināt vairāk par 700 viesiem. Visas istabiņas ir aprīkotas ar dažāda veida ekstrām: gaisa kondicionieris, telefons, satelīttelevīzija, vannas istaba ar vannu vai dušas kabīni, matu fēns un ledusskapis.
7. Reklāmā dotā informācija atspoguļo produkta īpašības un priekš¬rocības, kuras apmierinās pircēja vēlmes un vajadzības.
8. Viesim nepieciešams pakalpojums – prece, bet viesmīlis ir preces piedāvātājs un pakalpojumu izpildītājs. Ideālais rezultāts ir tad, ja abas puses sasniegušas savas vēlmes, kā arī nodrošināta uzņēmuma ekonomiskā darbība.
9. Viesnīcas darbinieki ir tieši pakļauti viesnīcas īpašniekam un direktoram. Katram darbiniekam ir jāpilda vadītāja norādījumi un pavēles: gan tiešās pakļautības, gan augstākstāvošo vadītāju darbinieki un praktikanti ir menedžeru tiešā pakļautībā, savukārt menedžeri ir tiešā pakļautībā viesnīcas vadībai.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация