Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
12,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:781444
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    6
2.  Materiāli tehniskā bāze    12
3.  Personāls un tā vadīšana    14
3.3.  Darba samaksas sistēma, formas un lielumu ietekmējošie faktori    28
3.4.  Darba tiesiskās attiecības, darba līgums    30
3.5.  Koplīgums    34
4.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra. Vadīšanas funkcijas    48
4.1.  Lēmumu pieņemšanas process    49
4.2.  Komunikācijas formas uzņēmumā    50
5.  Ārējā un iekšējā uzņēmējdarbības vide    55
6.  Tirgus segmentācija. Tirgzinības kompleksa elementu raksturojums un metodes    59
6.1.  Mērķtirgus izvēles pamatojums    67
6.2.  Preču sortimenta raksturojums un cenas veidošana    68
7.  Nodokļu maksājumi budžetā    71
8.  Finansiālās darbības rezultātu analīze    74
8.1.  Uzņēmuma gada pārskats    76
8.2.  Latvijas Pasts gada pārskatu finansiālā analīze    77
8.3.  SVID analīze    82
  Secinājumi un priekšlikumi    84
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    88
Фрагмент работы

Pasta pakalpojumu būtība ir nodrošināt un attīstīt komunikāciju starp cilvēkiem visā pasaulē. Pasta pakalpojumu tīklam un pasta pakalpojumiem ir liela nozīme citu ekonomikas sektoru efektīva darba nodrošināšanā un attīstībā nākotnē, kā arī arvien pieaug to loma komercdarbības, kultūras, izglītības un sabiedrības attīstībā. Neskatoties uz milzīgo tehnoloģisko progresu, pasta tīkls joprojām ir lielākais un blīvākais pasaulē. Ļoti svarīga ir pasta pakalpojumu loma komunikāciju attīstībā, ne tikai informācijas apmaiņas jomā, bet arī sociālās vienotības saglabāšanā un nodrošināšanā.
Pasta pakalpojumu darbības vide pēdējo gadu laikā ir būtiski mainījusies, ņemot vērā starptautiskās ekonomiskās un sociālās vides izmaiņas un tehnoloģiju straujo attīstību. Mūsdienu pasta vidē, blakus tradicionālajiem pasta pakalpojumiem, ir attīstījušās plašas darbības jomas, ieskaitot loģistiku, finanšu pakalpojumus, uz informācijas tehnoloģijām (IT) balstītus pakalpojumus, kravu pārvadājumus, muitas starpniecības darījumus, konsultācijas pakalpojumus u.c.
Pasta pakalpojumus starpvalstu līmenī sniedz pamatojoties uz Pasaules Pasta Konvenciju, Pasaules Pasta Savienības Padomes direktīvām.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация