Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Туризм
Ražošana prakse viesnīcā "Radisson SAS Daugava"-
Ražošana prakse viesnīcā "Radisson SAS Daugava"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 4 |
1.1. | Atrašanas vieta, attālumi līdz galvenajām intereses vietām | 4 |
1.2. | Kontakti | 4 |
1.3. | Pakalpojumi | 5 |
1.4. | Izveidošanas vēsture | 5 |
1.5. | Radisson SAS organizācijas struktūra | 8 |
1.6. | SVID analīze | 9 |
2. | Uzņemšanas dienests | 11 |
2.1. | Galvenā uzņemšanas dienesta funkcija | 11 |
2.2. | Uzņemšanas dienesta struktūra | 12 |
2.3. | Viesnīcas numuru rezervēšanas iespējas | 12 |
2.4. | Galvenās darbības rezervēšanas gaitā | 14 |
2.5. | Ko fiksē pieņemot pasūtījumu | 14 |
2.6. | Viesu informācijas mape | 16 |
3. | Ēdienu un dzērienu nodaļa, semināru centra dienests | 17 |
3.1. | Restorāni un bārs | 18 |
3.2. | Apkalpošanas shēma | 19 |
3.3. | Norēķināšanas veidi | 19 |
3.4. | Istabu apkalpošana | 19 |
3.5. | Trauki | 19 |
3.6. | Darba specifika | 20 |
4. | Semināru centra dienests | 21 |
4.1. | Pasākumu organizēšana | 22 |
4.2. | Darba organizācija banketu nodaļā | 24 |
5. | Saimniecības nodaļa | 26 |
5.1. | Istabenes | 26 |
5.1.1. | Istabeņu rati | 27 |
5.1.2. | Viesistabu tīrīšanas standarti | 28 |
5.2. | Apkopējas | 28 |
5.3. | Veļas mazgāšanas darbinieki | 29 |
5.4. | Mazgāšanas līdzekļi | 29 |
6. | Pārējie viesnīcas dienesti | 31 |
7. | Individuālais uzdevums | 33 |
8. | Likumdošana | 37 |
9. | Kopsavilkums | 38 |
10. | Izmantotā literatūra | 39 |
Darbinieku iekšēja kartība:
Dienā ir iespējams izmantot vienu stundu pārtraukumiem – tādēļ darbinieki viesnīcā uzturas 9 nevis 8 stundas. Pusdienām paredzēta pusstunda. Dienas maiņas darbinieki laiku ēšanai var ieplānot laika posmā no 11 – 14, savukārt vakara maiņas darbinieki no 17 – 19. Pārējā laikā darbiniekiem kantīnē ir pieejami dzeramie (tēja, kafija, ūdens), kā arī maizītes vai augļi. Katru dienu ir kāds atbildīgais par darbinieku ēdnīcu, tas tad arī uztur tur kārtību.
Savstarpējās attiecības viesnīcas darbinieku vidū ir diezgan draudzīgas, kaut vai tas, ka ir pieņemts sveicināt visus pretimnākošos darbiniekus, jaunajiem darbiniekiem tas ļoti palīdz iejusties kolektīvā. SD iekšējās attiecības arī bija labas. Kopumā ir patīkami, ja citi apjautājas, kā patīk viesnīcā, kā veicas ar darāmajiem darbiem utt. Vienīgi vasaras sezonā, kad pastāvīgi bija ļoti liels viesu pieplūdums, bija jūtama neliela attiecību saspīlētība starp dažādu nodaļu darbiniekiem. SD darbinieki pārmeta uzņemšanas dienestam nerēķināšanos ar saimniecisko dienestu (bieža viesu numuru maiņa, agrāk ieradušies viesi, par ko istabenes nav bijušas savlaicīgi informētas utt.). Tāpat radās domstarpības starp SD un tehnisko daļu, jo bieži līdz inženieriem nokļuva neprecīza informācija par bojājumu (ja ziņojums tika nodots caur drošības daļu) vai arī nenonāca vispār.
Viesnīca Radisson SAS pieņemtajiem praktikantiem ļāva darboties visās saimnieciskā dienesta jomās. Praktikanti veļas māja parasti tika pielikti pie dvielīšu locīšanas, pie veļas likšanas veļas mašīnās vai arī pie veļas šķirošanas pirms likšanas žāvētājos. Prakses sākuma praktikanti tika iepazīstināti ar ķimikālijām, kas tiek izmantotas tīrot istabas un ar istabas tīrīšanas pamatprincipiem, bet turpmāk, palīdzot istabenēm, praktikanti pārsvarā novāca, saklāja gultu un sakopa istabu, kamēr istabenes tīrīja vannas istabu. Ja bija nepieciešams strādāt kopā ar apkopējām, arī tad sākumā praktikants tika iepazīstināts ar tīrīšanā izmantojamiem līdzekļiem, pēc tam darīja visu, kas uz konkrēto brīdi bija nepieciešams. Ja praktikants viesnīcā bija vakara maiņas laikā, tad palīdzēja maiņas pārziņiem – pārbaudīja istabas, klāja ekstra gultas, veica vakara servisu. Saimnieciskajā daļā kopumā bija laba darba organizācija - katrs zināja, kas viņam ir jāpaveic savas maiņas laikā. Praktikantiem arī vienmēr bija ko darīt – viesnīcas darbā praktikanti tika iesaistīti tikpat lielā mērā kā jebkurš cits darbinieks.
…
Darbā ir gramatikas kļūdas.
- Prakses atskaite, viesnīca "Radisson SAS"
- Ražošana prakse viesnīcā "Radisson SAS Daugava"
- Viesnīcu prakse viesnīcā "Gutenbergs"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite, viesnīca "Radisson SAS"
Отчёт по практике для университета9
-
Viesnīcu prakse viesnīcā "Gutenbergs"
Отчёт по практике для университета30
Оцененный! -
Ārzemju prakse viesnīcā "Hilton Rhodes Resort"
Отчёт по практике для университета16
-
Prakse viesnīcā "Līva"
Отчёт по практике для университета20
-
Prakse viesnīcā "Felicija"
Отчёт по практике для университета11