Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:632922
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Saturs    2
1.  Uzņēmuma vieta tirgū    3
2.  Uzņēmums un tā līdzekļi    6
2.1.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    6
2.2.  Izdevniecības „Dienas bizness” apgrozāmie līdzekļi    9
3.  Ražošanas plānošana uzņēmumā    13
3.1.  Uzņēmuma produktu plānošana    13
3.2.  „Dienas bizness” apjoma plānojums    15
3.3.  Tehnoloģijas    19
4.  Ražošanas procesa organizācija uzņēmumā „Dienas bizness”    20
4.1.  Realizācija un tās palielināšana    22
4.2.  Noieta tirgus plānošana    22
5.  Ražošanas procesa kontrole    25
5.1.  Kvalitātes kontrole uzņēmumā    26
6.  Laikraksta izmaksas, jauda un cenu politika    28
6.1.  Bezzaudējuma punkta analīze    30
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotā literatūra    33
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi.
Secinājumi.
1. Laikraksts „Dienas bizness” starp Latvijas izdevumiem ierindojas 9.vietā ar 6% lielu tirgus daļu.
2. Uzņēmuma likviditātes rādītāji pēdējo pārskata gadu ir uzlabojušies un sasnieguši vēlamo līmeni 1. Salīdzinot ar saviem tiešajiem konkurentiem „Bizness un Baltija” „Dienas bizness” šis rādītājs ir krietni augstāks.
3. Pēdējā pārskata gadā, lai gan ir pieaudzis apgrozījums, uzņēmuma apgrozāmo līdzekļu rentabilitāte ir kritusies.
4. Izdevniecības izdevumu apjomi un tematika tiek plānota gada griezumā, saglabājot iespējas plānojumu mainīt, kas uzņēmumu padara elastīgu un spējīgu piemēroties esošajai situācijai.
5. Laikraksta apjoms ik dienu ir mainīgs, bet tas nevar būt mazāks par minimāli noteikto lapu skaitu, kas ir 16. Lai laikraksts tiktu izdots apjomīgāks, ir nepieciešami lielāku reklāmas apjomi. Vēlamā reklāmas un laikraksta satura attiecība 2:1.
6. Uzņēmumā par galveno laikraksta ražošanas procesa daļu var uzskatīt informācijas ievākšanu un apstrādi.
7. Laikraksta noieta tirgus ir salīdzinoši piesātināts, bet izmaksas strauji augošas.
8. Laikraksta finansiālie rādītāji un veiksmīga attīstība ir ļoti atkarīga no reklāmas tirgus.

Priekšlikumi.

1. Lai gan pēdējos pārskata gados uzņēmuma finansiālie rādītāji ir uzlabojušies tiem vēl ar vien būtu jāpievērš liela uzmanība straujo izmaksu kāpuma dēļ.

2. Uzņēmuma vajadzētu mazināt savu atkarību no reklāmas tirgus, jo lejupslīde šajā jomā būtiski ietekmētu uzņēmuma spēju izdzīvot. Kā viens no paņēmieniem atkarības mazināšanai varētu būt jaunu produktu izveide, kā arī aktīvāka jau esošo interneta produktu attīstība.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация