-
Reklāmas prakses atskaite
Отчёт по практике20 Реклама, маркетинг, Общественные отношения, Бизнес
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Prakses vadītāji un termiņi | 5 | |
Prakses dienasgrāmata | 6 | |
Reklāmas prakses uzdevumi | 9 | |
1. | Izdevniecības reklāmas mērķi un uzdevumi | 10 |
1.1. | Primārie reklāmas mērķi un uzdevumi | 10 |
1.2. | Mārketinga aktivitātes | 11 |
2. | Izdevniecības esošās pozīcijas tirgū | 12 |
3. | Izdevniecības drukātās reklāmas ietekme | 14 |
3.1. | Reklāmas analīze pēc AIDA metodes | 15 |
3.2. | Reklāmas krāsu semantika | 15 |
4. | Izdevniecības reklāmas stratēģijas un taktikas | 17 |
5. | Izdevniecībā izmantotie reklāmas līdzekļi | 18 |
6. | Izdevniecības reklāmas tirgus analīze | 20 |
7. | Izdevniecības reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes | 21 |
8. | Izdevniecības reklāmas plāns | 22 |
9. | Izdevniecības reklāmass aktivitāšu plāns gadam | 24 |
10. | Izdevniecības reklāmas ziņojums, tā analīze | 25 |
11. | Izdevniecības tiešais mārketings | 27 |
12. | Izdevniecības reklāmdarbības procesi | 29 |
Pašvērtējums | 30 | |
Pielikums | 31 | |
Izmantotās literatūras un citu informācijas avotu saraksts | 36 | |
Atsauksme | 37 | |
Recenzija | 38 |
Strauji mainoties tirgus situācijai, kompānijām kļūst arvien grūtāk prognozēt stabilu ilgtermiņa pieprasījumu. Uzņēmumi ir spiesti būt elastīgi un pielāgoties tirgus situācijai. Tomēr kopīgie iekšējie mērķi paliek tie paši.
Kāds ir jebkura uzņēmuma mērķis? Pirmkārt, būt pelnošam. Otrkārt, ieņemt vadošās pozīcijas tirgū. Izvirzītā galvenā mērķa vārdā izdevniecības mārketinga produktu daļas komanda intensīvi strādā ar pārliecinošās reklāmas veida metodēm: “Cilvēki vēlas zināt ko vairāk, nekā tikai to kādas krāsas kleitās kādas personas pazibējušas saviesīgos pasākumos. Cilvēki vēlas būt zinoši, un tāpēc ir tikai likumsakarīgi, ka lasītāji izvēlas tādu žurnālu kā “Ilustrētā Zinātne”[23., /node/83 ] . Konkrētais izdevniecības “DIENAS ŽURNĀLI” galvenās redaktores un direktores Inga Gorbunova citāts salīdzina vienu no uzņēmuma produktiem ar konkurentu produktiem, kas šajā gadījumā varētu būt žurnāls “Privātā Dzīve” vai “Cosmopolitan” u.t.m.l. izdevumi.
Balstoties uz mārketinga un reklāmas definīcijām, reklāma ir viena no mārketinga komunikācijas formām[14.,/printable.php?cid=5&oid=22]. Izdevniecība komunicē ar mērķa publikām ne tiekai ar reklāmas palīdzību. Arī publisko attiecību instrumenti [17.,/spicais-sopings-noteikumi] izdevniecībā tiek veiksmīgi lietoti, piemēram piedaloties labdarības pasākumu organizēšanā un atbalstot dažādu pasākumu informatīvās kampaņas. [23., /node/88]. “Dienas Žurnāli” šobrīd ekperimentālā līmenī praktizē arī telemārketingu – 1 telemārketinga pārstāvis.…
REKLĀMAS PRAKSES ATSKAITE (PAR PRAKSI IZDEVNIECĪBĀ 'DIENAS ŽURNĀLI' ) Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības reklāmas nozares mācību kursa mērķis ir sniegt studentiem ne tikai teorijas pamatzināšanas, bet arī sekmēt teorētisko zināšanu pielietojumu praktiskā reklāmas jomas darbā. Biznesa vadības koledža studiju programmas 4. semestrī kā obligātu studiju programmas „Sabiedriskās attiecības un reklāma” sastāvdaļu ir noteikusi 320 stundu ilgu reklāmas praksi. Šajā semestrī izmantoju iespēju apgūt praktiskās iemaņas reklāmas jomā mediju koncerna A/S “Diena” izdevniecībā “Dienas žurnāli”, kas var lepoties ar 13 gadu pieredzi žurnālistikā, reklāmas jomā, dizainā un poligrāfijā. Izdevniecība “Dienas žurnāli” ik mēnesi izdod deviņus žurnālus: "Una", "Dārza pasaule , "Veselība", "Dari pats", "Delai sam", "Mūsmājas", "Ilustrētā zinātne", "Leģendas", "Ilustrētā pasaules vēsture". Mediju pasaule ir viena no specifiskākajām kultūru veidojošajām industrijām, jo pilda ceturtās varas funkcijas sabiedrībā. Tieši no medijiem ir atkarīga sabiedriskā doma, kas sevī iekļauj arī kopējo sabiedrības inteliģences pakāpi. Izdevniecība “Dienas Žurnāli” ietekmes lauku arvien turpina paplašināt ar savu produktu kvalitātes apziņas radīšanu ne tikai to nodrošinot, bet arī to garantējot ar organizētas un pārdomātas mārketinga komunikācijas – reklāmas palīdzību.
Atsauces uz internetu nekvalitatīvas.
- Prakses atskaite AS "Latvijas balzams"
- Prakses atskaite SIA "Saules rasa"
-
Reklāmas prakses atskaite
Отчёт по практике20 Реклама, маркетинг, Общественные отношения, Бизнес
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite AS "Latvijas balzams"
Отчёт по практике для средней школы11
Оцененный! -
Prakses atskaite SIA "Saules rasa"
Отчёт по практике для средней школы14
-
SIA ”Akva” - ekonomiskās prakses atskaite viesnīcā
Отчёт по практике для средней школы9
-
Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для средней школы19
-
Prakses atskaite SIA "Tonus Elast"
Отчёт по практике для средней школы19