Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:709886
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.07.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Prakses vadītāji un termiņi    5
  Prakses dienasgrāmata    6
  Reklāmas prakses uzdevumi    9
1.  Izdevniecības reklāmas mērķi un uzdevumi    10
1.1.  Primārie reklāmas mērķi un uzdevumi    10
1.2.  Mārketinga aktivitātes    11
2.  Izdevniecības esošās pozīcijas tirgū    12
3.  Izdevniecības drukātās reklāmas ietekme    14
3.1.  Reklāmas analīze pēc AIDA metodes    15
3.2.  Reklāmas krāsu semantika    15
4.  Izdevniecības reklāmas stratēģijas un taktikas    17
5.  Izdevniecībā izmantotie reklāmas līdzekļi    18
6.  Izdevniecības reklāmas tirgus analīze    20
7.  Izdevniecības reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes    21
8.  Izdevniecības reklāmas plāns    22
9.  Izdevniecības reklāmass aktivitāšu plāns gadam    24
10.  Izdevniecības reklāmas ziņojums, tā analīze    25
11.  Izdevniecības tiešais mārketings    27
12.  Izdevniecības reklāmdarbības procesi    29
  Pašvērtējums    30
  Pielikums    31
  Izmantotās literatūras un citu informācijas avotu saraksts    36
  Atsauksme    37
  Recenzija    38
Фрагмент работы

Strauji mainoties tirgus situācijai, kompānijām kļūst arvien grūtāk prognozēt stabilu ilgtermiņa pieprasījumu. Uzņēmumi ir spiesti būt elastīgi un pielāgoties tirgus situācijai. Tomēr kopīgie iekšējie mērķi paliek tie paši.
Kāds ir jebkura uzņēmuma mērķis? Pirmkārt, būt pelnošam. Otrkārt, ieņemt vadošās pozīcijas tirgū. Izvirzītā galvenā mērķa vārdā izdevniecības mārketinga produktu daļas komanda intensīvi strādā ar pārliecinošās reklāmas veida metodēm: “Cilvēki vēlas zināt ko vairāk, nekā tikai to kādas krāsas kleitās kādas personas pazibējušas saviesīgos pasākumos. Cilvēki vēlas būt zinoši, un tāpēc ir tikai likumsakarīgi, ka lasītāji izvēlas tādu žurnālu kā “Ilustrētā Zinātne”[23., /node/83 ] . Konkrētais izdevniecības “DIENAS ŽURNĀLI” galvenās redaktores un direktores Inga Gorbunova citāts salīdzina vienu no uzņēmuma produktiem ar konkurentu produktiem, kas šajā gadījumā varētu būt žurnāls “Privātā Dzīve” vai “Cosmopolitan” u.t.m.l. izdevumi.

Balstoties uz mārketinga un reklāmas definīcijām, reklāma ir viena no mārketinga komunikācijas formām[14.,/printable.php?cid=5&oid=22]. Izdevniecība komunicē ar mērķa publikām ne tiekai ar reklāmas palīdzību. Arī publisko attiecību instrumenti [17.,/spicais-sopings-noteikumi] izdevniecībā tiek veiksmīgi lietoti, piemēram piedaloties labdarības pasākumu organizēšanā un atbalstot dažādu pasākumu informatīvās kampaņas. [23., /node/88]. “Dienas Žurnāli” šobrīd ekperimentālā līmenī praktizē arī telemārketingu – 1 telemārketinga pārstāvis.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация