Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:555072
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.03.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums un tā darbības raksturojums    4
2.  Viesnīcas bloka raksturojums    9
2.1.  Uzņemšanas dienesta darbības raksturojums    9
2.2.  Saimnieciskā dienesta darbības raksturojums    12
2.3.  Veļas mazgātavas darbības raksturojums    14
2.4.  Sagādes daļas darba organizācija    14
2.5.  Drošības dienesta un apsardzes daļas darba organizācija    15
2.6.  Citu uzņēmumā esošo viesnīcas dienestu raksturojums    16
2.6.1.  Rezervāciju daļas darba organizācija    16
2.6.2.  Pārdošanas un mārketinga daļas darba organizācija    16
2.6.3.  Konferenču daļas darba organizācija    16
3.  Uzņēmuma darba organizācijas principi    17
4.  Uzņēmuma vieta tirgū    18
4.1.  Sniegto pakalpojumu raksturojums un to cenas    18
4.2.  Konkurentu apskats un salīdzinājums    21
5.  Prakses laikā veiktie pienākumi un gūtās zināšanas    23
6.  Secinājumi    24
7.  Priekšlikumi    25
  Izmantotā literatūra    26
Фрагмент работы

6. SECINĀJUMI
1. Darbojoties ar vairakām istabenēm, autore secināja, ka katrai istabenei ir savi paņēmieni un uzskati, saistībā ar to, kā būtu jāuzkopj istaba.
2. Palīdzot istabenēm, autore pamanīja, ka 5 gadu laikā viesnīca ir nolietojusies un tai steidzami ir nepieciešami uzlabošanas, remonta darbi.
3. Strādājot uzņemšanas dienestā, autore pamanīja, ka rezervēšanas sistēma Opera strādā un apstrādā pieprasījumus ļoti lēni, bieži uzkaras un apgrūtina recepcijā strādājošā personāla darbu.
4. Visi darbinieki, kas strādā Tallink Hotel Riga ir ļoti pieklājīgi, labsirdīgi – vienmēr sasveicinās savā starpā, novēl labu apetīti pie galda pusdienu pārtraukumā, uztur labu garastāvokli un pozitīvu noskanņu kolektīvā, atbilst viesnīcas personāla prasībām.
5. Visi dienesti savā starpā sadarbojas, pēdējā laikā tiek veiktas izmaiņas, kas ir uzlabojušas šo sadarbību ( istabenes ziņo par bojājumiem apsardzei, kas par to ziņo tehniķim, nevis uzreiz kā iepriekš tehniķim, kas agrāk bija radījis neskaidrības abu dienestu starpā).
6. Viesnīcā nav atsevišķa ugunsdrošības dienesta, taču par to atbild nolīgtā firma, kas regulāri atbrauc uz viesnīcu, lai veiktu visas nepieciešamās pārbaudes un darbinieku apmācības.
7. Viesu istabu durvis ir ļoti smagas, biezas, grūti atveramas, taču neskatotis uz to, var labi dzirdēt istabā notiekošo.
8. Viesu apdzīvotajā viesnīcas daļā koridori ir ļoti vāji apgaismoti – sūdzās gan viesi, gan darbinieces, saistībā ar apgrūtināto redzamību.
9. Viesi ļoti bieži nezin, ka numura cenā ir iekļauts rīta saunas apmeklējums, kā arī brokastu laikus. Ne vienmēr, bet bieži administratori pasaka, kur un cikos ir brokastis, taču ļoti reti piemin un pastāsta kaut ko par rīta saunu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация