Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:506410
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.07.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  SIA ‘’VENDEN’’ darbība    5
2.  Mārketinga loma SIA ‘’VENDEN’’    10
3.  Tiešais mārketings    11
4.  SVID analīze    13
5.  SIA ‘’VENDEN’’ mārketinga mērķi un stratēģijas    16
6.  SIA ‘’VENDEN” mērķa tirgus    18
7.  SIA‘’VENDEN’’ marketinga komunikāciju kompleksa plānošana    19
8.  SIA ‘’VENDEN’’ mārketinga aktivitātes    22
9.  Pastāvīgi veiktie darbi un uzdevumi    24
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Фрагмент работы

1.MĀRKETINGA LOMA SIA ‘’VENDEN’’
Pasaulē mārketings kļūst aizvien pieprasītāks un efektīvāks, arī šai uzņēmumā tam ir atvēlēta liela loma, kaut gan autore veicot praksi šajā uzņēmumā noskaidroja, ka uzņēmumā nepastāv atsevišķas mārketinga nodaļas, kas nodarbojas ar mārketinga aktivitātēm, kas ir arī viens no uzņēmuma trūkumiem, bet tas ir tikai laika jautājums, jo uzņēmums pašlaik meklē mārketinga speciālistu.
Mārketings ir tas instruments, pateicoties kam uzņēmums atšķiras no citiem līdzīgiem uzņēmumiem, rada savu tēlu un piesaista patērētāju, tāpēc neieguldīt mārketingā laikā, kad valstī iestājusies ekonomiskā krīze būtu visai neapdomīgi, tāpēc arī VENDEN uzņēmums šai laikos tam pievērš uzmanību. Uzņēmums bez mārketinga aktivitātēm praktiski nav iedomājams ņemot vērā to, ka uzņēmums aizņem lielāko tirgus daļu un ir līderis šajā pakalpojumu sniegšanā, kā arī uzņēmuma viens no galvenajiem mērķiem ir saglabāt šādu tirgus situāciju. uzņēmumam nospraužot šādu mērķi, mārketings tad ir viena no būtiskākajām sastāvdaļām, jo ir aktīvi jāstrādā un jāpēta tirgus, klienti un potenciālie pircēji, it īpaši patreizējā situācijā- kad Latvijā ir krīzēs situācija, līdz ar to cilvēku pirktspēja ir samazinājusies un tā vel joprojām turpinās samazināties, daudzi klienti ir spiesti atteikties no pakalpojumiem, un lauzt sadarbības līgumus, kā arī kļūst arvien grūtāk piesaistīt jaunus klientus, jo pašlaik visu izsaka cena, nevis kvalitāte, kā tas bija pirms krīzes apstākļiem.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация