-
SIA "X" prakses atskaite
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | SIA”X” mārketinga koncepcija | 2 |
2. | Uzņēmuma mārketinga kompleksa raksturojums | 3 |
3. | Tirgus segmentēšana un mērķtirgus | 7 |
4. | Portera piecu spēku modelis | 8 |
5. | Veikto pētījumu analīze | 11 |
Izskatot šīs respondentu atbildes, var secināt, kad uzņēmuma vadībai vairāk jāpiedomā pie preču cenām un darbinieku attieksmi pret klientiem.Visvairāk aptaujāto respondentu ir vecumā no 30-40 gadiem | 14 | |
6. | SIA’’ X’’ SVID analīze | 14 |
7. | Mārketinga informācijas sistēma | 15 |
Secinājumi un priekšlikumi | 16 | |
Pielikums | 19 |
Pircēja koncepcijas izmantošana SIA”X”
Pircējs, iegādājoties jebkuru preci savu vajadzību apmierināšanai no pārdevēja gaida arī pakalpojumu kopumu, kas papildina konkrēto preci gan pirms, gan pēc, gan iepirkšanās laikā. Šis pakalpojums bieži vien ir tik pat nozīmīgs kā pati prece. Pastāvot lielai tirgus konkurencei, nevar iedomāties veiksmīgu tirdzniecības uzņēmuma darbību bez augsta līmeņa apkalpošanas. Lai piesaistītu jaunu un noturētu esošo pircēju uzmanību, SIA”X” veikals piedāvā plašu papildus pakalpojumu klāstu. Klienti ir gatavi maksāt par savu ērtību un labsajūtu, apkalpošanas kvalitāti.
Uzņēmums ir ieguldījis daudz pūļu, lai sakārtotu vidi, izstrādātu preču sortimentu, dabūtu klientus, jo vienaldzības, neiecietības, slinkuma vai lēnas apkalpošanas dēļ, šo iegūto klientu var tik vienkārši pazaudēt.
Veikals seko līdzi tirgus izmaiņām, klientu vēlmēm un cenšas pilnvērtīgāk nodrošināt apkalpošanas kultūru. SIA ”X” ir šādi galvenie virzieni:
• finanses un kredīts(aizdevumi, kas reāli izpaužas kā pēcapmaksa)
• pasūtīšanas ērtums(pircējam nodrošinātā preces pasūtīšanas vienkāršība un efektivitāte)
• piegāde(cik ātri un efektīvi prece tiek piegādāta pircējam)
• uzstādīšana(cik ērti un droši preci var novest līdz darba stāvoklim)
• apmācīšana un konsultēšana
• pēcpārdošanas apkalpošana(tehniskās apkalpošanas un remonta nodrošinājums)
2. Uzņēmuma mārketinga kompleksa raksturojums
SIA „X’’ piedāvāto produktu klāsts ir ļoti plašs.
Preces
Tiek aptvertas visas patēriņa grupas: ikdienas pieprasījuma preces, speciāli pērkamās preces, īpašā pieprasījuma preces, pasīvā pieprasījuma preces. Veikalā piedāvāto produktu sortiments ir ļoti plašs.Ir izdalītas vairākas nodaļas:
- tehnika dārzam un mežam,
- trauki, elektropreces, saimniecības preces,
- būvmateriāli, santehnika,
- lopbarība, minerālmēsli, ķimikālijas,
- automašīnas un traktoru rezerves daļas,
- stādi un krūmi.
…
Saturs 1. SIA”X” mārketinga koncepcija 2. Uzņēmuma mārketinga kompleksa raksturojums 3. Tirgus segmentēšana un mērķtirgus 4. Portera piecu spēku modelis 5. Veikto pētījumu analīze 6. SIA’’ X’’ SVID analīze 7. Mārketinga informācijas sistēma Secinājumi un priekšlikumi Pielikums
- Prakses atskaite
- Prakses atskaite mārketingā
- SIA "X" prakses atskaite
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite SIA "T-Fabrika"
Отчёт по практике для средней школы4
-
Prakses atskaite SIA "Tonus Elast"
Отчёт по практике для средней школы19
-
Prakses atskaite viesnīcā "Akva"
Отчёт по практике для средней школы8
-
Prakses atskaite SIA "RIMI Latvia"
Отчёт по практике для средней школы12
-
Prakses atskaite SIA "Evicore"
Отчёт по практике для средней школы8
Оцененный!