Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:755978
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  SIA”X” mārketinga koncepcija    2
2.  Uzņēmuma mārketinga kompleksa raksturojums    3
3.  Tirgus segmentēšana un mērķtirgus    7
4.  Portera piecu spēku modelis    8
5.  Veikto pētījumu analīze    11
  Izskatot šīs respondentu atbildes, var secināt, kad uzņēmuma vadībai vairāk jāpiedomā pie preču cenām un darbinieku attieksmi pret klientiem.Visvairāk aptaujāto respondentu ir vecumā no 30-40 gadiem    14
6.  SIA’’ X’’ SVID analīze    14
7.  Mārketinga informācijas sistēma    15
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Pielikums    19
Фрагмент работы

Pircēja koncepcijas izmantošana SIA”X”
Pircējs, iegādājoties jebkuru preci savu vajadzību apmierināšanai no pārdevēja gaida arī pakalpojumu kopumu, kas papildina konkrēto preci gan pirms, gan pēc, gan iepirkšanās laikā. Šis pakalpojums bieži vien ir tik pat nozīmīgs kā pati prece. Pastāvot lielai tirgus konkurencei, nevar iedomāties veiksmīgu tirdzniecības uzņēmuma darbību bez augsta līmeņa apkalpošanas. Lai piesaistītu jaunu un noturētu esošo pircēju uzmanību, SIA”X” veikals piedāvā plašu papildus pakalpojumu klāstu. Klienti ir gatavi maksāt par savu ērtību un labsajūtu, apkalpošanas kvalitāti.
Uzņēmums ir ieguldījis daudz pūļu, lai sakārtotu vidi, izstrādātu preču sortimentu, dabūtu klientus, jo vienaldzības, neiecietības, slinkuma vai lēnas apkalpošanas dēļ, šo iegūto klientu var tik vienkārši pazaudēt.
Veikals seko līdzi tirgus izmaiņām, klientu vēlmēm un cenšas pilnvērtīgāk nodrošināt apkalpošanas kultūru. SIA ”X” ir šādi galvenie virzieni:
• finanses un kredīts(aizdevumi, kas reāli izpaužas kā pēcapmaksa)
• pasūtīšanas ērtums(pircējam nodrošinātā preces pasūtīšanas vienkāršība un efektivitāte)
• piegāde(cik ātri un efektīvi prece tiek piegādāta pircējam)
• uzstādīšana(cik ērti un droši preci var novest līdz darba stāvoklim)
• apmācīšana un konsultēšana
• pēcpārdošanas apkalpošana(tehniskās apkalpošanas un remonta nodrošinājums)


2. Uzņēmuma mārketinga kompleksa raksturojums

SIA „X’’ piedāvāto produktu klāsts ir ļoti plašs.
Preces
Tiek aptvertas visas patēriņa grupas: ikdienas pieprasījuma preces, speciāli pērkamās preces, īpašā pieprasījuma preces, pasīvā pieprasījuma preces. Veikalā piedāvāto produktu sortiments ir ļoti plašs.Ir izdalītas vairākas nodaļas:
- tehnika dārzam un mežam,
- trauki, elektropreces, saimniecības preces,
- būvmateriāli, santehnika,
- lopbarība, minerālmēsli, ķimikālijas,
- automašīnas un traktoru rezerves daļas,
- stādi un krūmi.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация