Darba mērķis ir izpētīt sociālo mediju popularitāti Latvijas uzņēmējdarbībā, uzzināt uzņēmēju, ekspertu un cilvēku viedokļus par sociālo mediju nepieciešamību, kā arī noskaidrot, kas būtu jādara, lai sociālie mediji darbotos uzņēmuma labā nevis otrādāk.
Mūsdienās, manuprāt, sociālie mediji ir ļoti aktuāla tēma. Šī tēma ir aktuāla tiem, kam jau ir sava mājas lapa, vai tiem, kas tikai plāno tādu izveidot. Kas tad ir sociālais medijs un kā tas varētu palīdzēt Jūsu uzņēmumam vairot atpazīstamību un veicināt uzņēmējdarbību?
Sociālais medijs ir medijs, kur tiekas dažādas sabiedrības grupas, lai veidotu komunikāciju savā starpā, diskutētu par aktuāliem jautājumiem vai dalītos savā pieredzē, informētu citus par dažādām aktualitātēm, katram medija lietotājam ir pašam iespēja radīt saturu utt. Kā viens no galvenajiem Latvijas sociālajiem medijiem ir draugiem.lv, pasaulē lielākie – twitter.com, Facebook.com, youtube.com,linkedin.com., u.c. (Sociālie mediji Latvijā…, [b.g.]).
Ikvienā no šiem sociālajiem medijiem var veidot savu saturu, lai izplatītu to un attiecinātu uz Jūsu mērķauditoriju. Tas ir efektīvs veids, kā parādīt sava uzņēmuma darbības sfēru, sniegt padomus un veidot veiksmīgas attiecības ar potenciālajiem klientiem. Iegūstot caur sociālajiem medijiem profesionāļa reputāciju, būsiet sasnieguši vieno no sociālā mediju mārketinga mērķiem (Sociālie mediji Latvijā…, [b.g.]).
Autore pētījumu veica izmantojot, galvenokārt, interneta resursus. Manuprāt, tieši internetā var visvairāk atrast informāciju par sociālajiem medijiem. Pētījuma izstrādē autore izmantoja dažādus literatūras avotus, kā piemēram, blogus, zinātniskās datu bāzes, Centrālās statistikas pārvaldes mājas lapu, kā arī savu pieredzi un zināšanas.