4. Pētījums par viesnīcu Monika Centrum hotels produktu
4.1 Pētījuma metodika
Pētījuma metodika ir dažādu atsevišķu paņēmienu (arī tehnisko paņēmienu) kopums, kas ļauj pielietot to vai citu metodi konkrētās parādības izpētē ar mērķi iegūt sistematizētas empīriskās zināšanas , arī metožu kopums. (Platace, 2000)
Darbā autore izmantojusi:
Aptauja – mērķtiecīgi uzdots jautājums vai jautājumu kopums.(Izglītības soļi, 2001)
Aptauju autore pati neveidoja, bet analizēja tās, ko viesi bija aizpildījuši un atstājuši numurā un, kuras atļāva apskatīt. Kopā tika apskatītas 10 klientu anketas, un analizēta informācija no tām.
Secinājumi
1. Darba samaksa ir salīdzinoši zema, laika gaitā no tā varētu ciest darba kvalitāte, tātad arī numuru sakoptība, pats viesnīcas produkts.
2. No ielas puses viesnīcas fasāde ir labā stāvoklī, taču pa numuru logiem, kas vērsti uz iekšpagalmu redzams, ka ēkas fasāde ir novecojusi
3. Lielākā daļa viesnīcas viesu ir atbraukuši biznesa darīšanās, nevis atpūtā, tādēļ viesnīca ir vairāk piemērota konferenču un semināru rīkošanai- tajā ir 5 konferenču zāles.
4. Visi viesnīcas dienesti strādā salīdzinoši augstā līmenī, personāls ir diskrēts un atsaucīgs, tādēļ arī lielākā daļa viesu ir apmierināti ar sniegtajiem pakalpojumiem apmetoties viesnīcā.
5. Saimnieciskā dienesta istabeņu angļu valodas līmenis ir salīdzinoši zems, tādejādi netiek nodrošināta pilnvērtīga saziņa ar viesnīcas klientiem, uzkopjot to numuriņus
…