Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:572180
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Viesnīcu sektora raksturojums    4
1.1.  Viesnīcu tipi, to klasifikācija    5
1.2.  Viesnīcu produkta raksturojums    7
2.  Viesnīcas Monika Centrum hotels raksturojums    10
2.1.  Rīgas četrzvaigžņu viesnīcu tirgus raksturojums    10
2.2.  Viesnīcas Monika Centrum hotels piedāvātie pakalpojumi un to raksturojums    11
3.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi, to specifika    12
4.  Pētījums par viesnīcu Monika Centrum hotels produktu    15
4.1.  Pētījuma metodika    15
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Фрагмент работы

4. Pētījums par viesnīcu Monika Centrum hotels produktu
4.1 Pētījuma metodika
Pētījuma metodika ir dažādu atsevišķu paņēmienu (arī tehnisko paņēmienu) kopums, kas ļauj pielietot to vai citu metodi konkrētās parādības izpētē ar mērķi iegūt sistematizētas empīriskās zināšanas , arī metožu kopums. (Platace, 2000)
Darbā autore izmantojusi:
Aptauja – mērķtiecīgi uzdots jautājums vai jautājumu kopums.(Izglītības soļi, 2001)
Aptauju autore pati neveidoja, bet analizēja tās, ko viesi bija aizpildījuši un atstājuši numurā un, kuras atļāva apskatīt. Kopā tika apskatītas 10 klientu anketas, un analizēta informācija no tām.

Secinājumi
1. Darba samaksa ir salīdzinoši zema, laika gaitā no tā varētu ciest darba kvalitāte, tātad arī numuru sakoptība, pats viesnīcas produkts.
2. No ielas puses viesnīcas fasāde ir labā stāvoklī, taču pa numuru logiem, kas vērsti uz iekšpagalmu redzams, ka ēkas fasāde ir novecojusi
3. Lielākā daļa viesnīcas viesu ir atbraukuši biznesa darīšanās, nevis atpūtā, tādēļ viesnīca ir vairāk piemērota konferenču un semināru rīkošanai- tajā ir 5 konferenču zāles.
4. Visi viesnīcas dienesti strādā salīdzinoši augstā līmenī, personāls ir diskrēts un atsaucīgs, tādēļ arī lielākā daļa viesu ir apmierināti ar sniegtajiem pakalpojumiem apmetoties viesnīcā.
5. Saimnieciskā dienesta istabeņu angļu valodas līmenis ir salīdzinoši zems, tādejādi netiek nodrošināta pilnvērtīga saziņa ar viesnīcas klientiem, uzkopjot to numuriņus

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация