Secinājumi un Priekšlikumi
• SIA ,,PIRAMIDA’’ atšķirībā no saviem konkurentiem zivis kūpina no 3-5 diennaktīm, izmantojot dabīgās garšvielas un dabīgos produktus;
• Autoveikals piedāvā saviem klientiem nopirkt un izbaudīt zivju delikateses Ragaciema zivju tirgū autokafejnīcā;
• Ņemot vērā uzņēmuma īso darbības laiku zivju kūpināšanā, tam ir pārādījušies sadarbības partneri, kas iepērk SIA ,,PIRAMIDA’’ preci vairumā – LIDO, svaigi.lv, Big Bad Bagels u.c.
• Uzņēmums pagaidām strādā ar zaudējumiem, jo vēl nav pilnībā ieņēmis savu nišu tirgū;
Ņemot vērā augstāk minētos secinājumus, autors ir nonācis pie šādiem priekšlikumiem:
• Būtu nepieciešams optimizēt kūpināšanas laiku no 3-5 diennaktīm uz 2-4 diennaktīm tādejādi būtu iespējams nokūpināt vairāk un pēc tam arī pārdot vairāk;
• Uzņēmumam vajadzētu atvērt veikalu, kurā apmeklētājs ikdienu varētu iegriezties un izvēlēties sev nepieciešamo zivi. Tas palīdzētu ietaupīt naudas līdzekļus, jo alga būtu jāmaksā tikai pārdevējam, taču autoveikala gadījumā šoferim/ asistentam un pārdevējai;
• Paplašināt sadarbības partneru loku piešķirot tiem lielākas atlaides, ja tiek noslēgti ciešāki sadarbības līgumi, un prece tiek iepirkta vairumā;
• SIA ,,PIRAMIDA’’ vajadzētu paplašināt sortimenta loku un pārdot ne tikai auksti kūpinātas zivis, bet arī cita veida termiski apstrādātas zivis/svaigas zivis – tas palielinās potenciālo klientu loku un ļaus ātrāk atpelnīt investētos finanšu līdzekļus.…