-
Vadības prakse viesnīcā "X"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Vispārējās ziņas par uzņēmumu | 4 |
1.1. | Uzņēmuma raksturojums | 4 |
1.2. | Uzņēmuma struktūra | 5 |
1.3. | Uzņēmuma pakalpojumu piedāvājums, raksturojums | 6 |
1.4. | Pakalpojumu tirgus izvērtējums | 8 |
2. | Personālvadība | 11 |
2.1. | Uzņēmuma darbinieku organizatoriskā struktūra | 11 |
2.2. | Darbinieku atlase, pieņemšana darbā un atlaišana | 12 |
2.3. | Amata aprakstu un iekšējās kārtības noteikumu izvērtējums | 13 |
2.4. | Instruktāžas un apmācības izvērtējums, darba aizsardzība un higiēnas prasību ievērošana | 14 |
2.5. | Personāla darba novērtējums uzņēmumā | 16 |
3. | Uzņēmuma ekonomiskās darbības un tehnoloģisko procesu vadība | 17 |
3.1. | Uzņēmuma darbības plānošanas izvērtējums | 17 |
3.2. | Uzņēmuma ekonomiskās darbības rādītāji | 17 |
3.3. | Mārketinga pasākumi | 19 |
3.4. | Finanšu vadība | 20 |
3.5. | Kvalitātes vadība | 22 |
4. | Sadarbība ar citiem uzņēmumiem un organizācijām | 25 |
4.1. | Līgumu slēgšana ar pakalpojumu sniedzējiem | 25 |
4.2. | Sadarbība ar citiem uzņēmumiem | 25 |
Secinājumi | 27 | |
Priekšlikumi | 27 | |
Izmantotā literatūra un citi informācijas avoti | 28 |
SECINĀJUMI
• Uzņēmums „X” atrodas ērti pieejamā vietā, kur pakalpojumi tiek sniegti divās ēkās.
• Uzņēmumā strādā pietiekami daudz kvalificētu darbinieku, taču nepieciešamības gadījumā tiek nolīgti papildus darbinieki (pārsvarā vasaras sezonā).
• Uzņēmumam ir viegli konkurēt ar citiem uzņēmumiem pilsētā, jo „X” ir tikai viens tiešais konkurents, taču ar šaurāku pakalpojumu klāstu.
• Uzņēmuma attīstības veicināšanai, tiek veidotas dažādas mārketinga aktivitātes, piemēram, reklāma, organizē pasākumus, piedalās tūrisma iestādēs un citas aktivitātes, kā arī veidota sadarbība ar vietējiem un ārvalstu tūrisma uzņēmumiem.
• Uzņēmumā tiek ievērotas prasības, lai viss atbilstu Latvijas valsts standartam, kas attiecas uz viesu izmitināšanas mītnēm trīs zvaigžņu viesnīcām.
• Uzņēmuma kafejnīcā tiek veikti pasākumi un kontrolēts, lai tiktu ievērotas pārtikas nekaitīguma prasībās.
• Uzņēmumā ir draudzīgs, atsaucīgs, uzticams darba kolektīvs.
PRIEKŠLIKUMI
• Tā kā daudziem klientiem, nepatīk, ka pirts un baseins atrodas blakus ēkā, tad viņi šo pakalpojumu neizmanto. Līdz ar to varētu veikt, kādu piesaistošu akciju, kas ieinteresētu viesus no viesnīcas izmantot arī šo pakalpojumu. Piemēram, viesiem, kas apmetušies viesnīcā dot 10 % atlaidi pirts un baseina apmeklēšanai.
• Uzņēmuma vadībai būtu nepieciešams apsvērt domu par jauna darbinieka – mārketinga speciālista – pieņemšanu, kas atbildētu tieši par uzņēmuma reklamēšanu un popularizēšanu. Ikdienā uzņēmuma vadītājs ir pārāk noslogots, lai kvalitatīvi un produktīvi spētu veikt šos uzdevumus.
• Jāveic piesaistošākas mārketinga aktivitātes klientu piesaistīšanai nesezonas laikā, piemēram, akcijas, veidot kompleksos piedāvājumus un tamlīdzīgi.
• Īpaši stingri nepieciešams izanalizēt uzņēmuma izmaksas, jo pēdējos gadus tās pārsniedz uzņēmuma ieņēmumus, rezultātā nesniedzot peļņu.
…
Prakses laikā tika sekots līdzi vadītāja darbam un uzdevumiem. Uzņēmums ir plašs ar dažāda veida piedāvātiem pakalpojumiem, līdz ar to vadītāja darbs ir ļoti atbildīgs, daudzpusīgs, daudz kas jāpārzina un jāspēj to visu kontrolēt, kā arī jāseko līdzi uzņēmuma attīstības procesiem. Prakses mērķis ir: iegūt prasmi izvērtēt viesmīlības uzņēmuma vadības procesu norisi, kā arī izpratni par vadības metožu un paņēmienu pielietošanu. Spēt izvērtēt ēdināšanas vai viesnīcu vadību, darba organizāciju, darbības rezultātus un trūkumus, kā arī sniegt ieteikumus to novēršanai. Iespēju robežās veikt atsevišķas vadības izpildfunkcijas.
- Kultūras iestādes vadības prakse koncertestrādē "Pūt, vējiņi"
- Vadības prakse viesnīcā "X"
- Viesnīcu prakse viesnīcā "Gutenbergs"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Kultūras iestādes vadības prakse koncertestrādē "Pūt, vējiņi"
Отчёт по практике для университета11
-
Viesnīcu prakse viesnīcā "Gutenbergs"
Отчёт по практике для университета30
Оцененный! -
Ārzemju prakse viesnīcā "Hilton Rhodes Resort"
Отчёт по практике для университета16
-
Prakse viesnīcā "Līva"
Отчёт по практике для университета20
-
Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"
Отчёт по практике для университета13