Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:412185
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.10.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

3.klase
Latviešu valoda

Vērotās stundas apraksts

Tēma: Darbības vārds


Mērķis: Sniegt priekšstatu par darbības vārdu, sistematizējot skolēna iepriekšējo pieredzi

Uzdevumi:
1. Pilnveidot runāšanas iemaņas, atstāstot Annas Sakses stāstu ‘’Kā zaķis brauca uz Rīgu pēc skābu kāpostu sēklām.’’
2. Aktivizēt skolēna sākotnējo priekšstatu par darbības vārdu.
3. Veidot prasmi atrast darbības vārdu, lasot dažādus teikumus.

Izmantotās metodes: Pārrunu metode, skaidrojums, darbs ar grāmatu, individuālais darbs,
praktisku uzdevumu veikšana.


Skolotāja un skolēna darbības raksturojums:

Stundas ‘’+’’
• Stundai ļoti labs ievads, jo bērni nonāk līdz problēmsituācijai.
• Skolotāja izmanto uzslavas.
• Skolotāja diferencē uzdevumus. Čaklākajiem tiek doti garāki teksti, bet pārējiem īsāki.
• Skolotāja uzklausa skolēnus un sniedz konstruktīvas atbildes, paskaidrojot ar piemēriem no dzīves.
• Lai stunda nebūtu vienveidīga, skolotāja veiksmīgi izmanto kustības. Bet, lai atpūtinātu rokas, skolotāja izmanto vingrinājumus sīkajai pirkstu muskulatūrai.
• Lai sasniegtu stundas mērķi, skolotāja izmanto dažādas darba formas.
• Lai palīdzētu vājākiem bērniem, skolotāja tos biežāk izsauc vai palīdz individuāli.



Stundas ‘’-‘’
• Rakstot rakstu darbus, bērni nepareizi sēž, bet skolotāja neaizrāda.

4.klase
Dabaszinības

Vērotās stundas apraksts

Tēma: Dienvidamerika


Mērķis: Pilnveidot prasmes strādāt ar karti.
Uzdevumi:
1. Radīt skolēnos priekšstatu par Dienvidamerikas kontinentu.
2. Iepazīstināt skolēnus ar dažādiem dabas objektiem Dienvidamerikā – Amazoni, Andu kalnu grēdu, tropiskajiem mežiem.
3. Iepazīstināt skolēnus ar pirmajiem Dienvidamerikas iedzīvotājiem – indiāņiem.
Izmantotās metodes: Pārrunu metode, skaidrojums, darbs ar karti, darbs ar grāmatu,
individuālais darbs.
Skolotāja un skolēna sadarbība:
Stundas ”+”
• Skolotāja ļoti labi prot organizēt stundas darbu.
• Skolēni ir aktīvi un ar lielu interesi iesaistās diskusijās.
• Stundas laikā tiek izmantotas uzslavas.
• Diskusijas laikā skolotāja skolēniem ļauj izteikt savas domas, pamatot tās.
• Skolēni viens otram palīdz.
• Skolotāja stundā izmanto pašvērtējumu.
• Ļoti veiksmīgi skolotāja nonāk līdz problēmsituācijai, ko tālāk risina ar kartes palīdzību

Stundas „-”
• Nav pārdomāts skolēnu izvietojums klasē.
• Stundas gaitā netiek pārslēgtas darbības jomas.




Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация