Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:479415
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.07.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
  VIESMĪLIS    4
  Darba saturs    4
  Pienākumi un uzdevumi    4
  Viesmīļa prasmes    6
  Darba raksturs un prasības pret strādājošo    7
  Darba apstākļi    7
  Īpašie faktori, kas raksturo viesmīļa darba vidi    8
  VIESMĪĻA UN BĀRMEŅA DARBA ORGANIZĀCIJA    8
  ĒDINĀŠANAS TELPU RAKSTUROJUMS    11
  Tirdzniecības, ražošanas telpas, noliktavas un to raksturojums    11
  Tirdzniecības telpu sagatavošana darbam    12
  Iepriekšējie galda servēšanas veidi    12
  ĒDIENKARTES ANALĪZE    13
  PASŪTĪJUMU, BANKETU APKALPOŠANAS VEIDI, TO APKALPOŠANAS ORGANIZĀCIJA    14
  Norēķinu kārtība    15
  BĀRA APRĪKOJUMS    15
  KONDITORS    18
  Darba saturs    18
  Prasības pret strādājošo    21
  Darba apstākļi    21
  SECINĀJUMI    22
Фрагмент работы

Manu prakses vietu varētu raksturot kā mazu krodziņu, kurā visiem ir patīkami iegriezties, jo šeit var garšīgi un lēti paēst, kā arī šeit ir mierīga atmosfēra. Krodziņš „Rūdolfs” atrodas izdevīgā vietā - netālu no šosejas Rīga - Daugavpils, blakus Kokneses informācijas centram. Tāpēc par klientu pieplūdumu nevar īpaši sūdzēties. Protams, vienmēr var būt labāk. Mans prakses mērķis bija noskaidrot šī krodziņa darbības principus un veicamos uzdevumus.
Sākšu ar to, ka viesmīļa profesija nav no tām vieglākajām profesijām, jo ir jāizprot viesmīļa darbs. Viesmīlis nevar būt cilvēks, kas ienācis no ielas un pēkšņi ķerties pie galda klāšanas un trauku servēšanas. Tas nozīmē, ka lai kļūtu par viesmīli, ir nepieciešamas specifiskas zināšanas un prasmes. Tās ir noteiktas arī viesmīļa profesijas standartā.
Prakses laikā esmu pilnveidojis savas zināšanas, esmu kļuvis pārliecinātāks par savu paveikto un nedomāju, ka manas zināšanas ar to arī beigsies. Lai justos vēl pārliecinātāks un sajustu arī gandarījumu par paveikto darbu, domāju turpināt pilnveidoties - turpināt mācīties tālāk un tajā pašā laikā izmantot jauniegūtās zināšanas darbā.
Viesmīļi apkalpo restorānu, kafejnīcu vai bistro apmeklētājus. Jau pirms apmeklētāju ierašanās viņi rūpējas par galdu uzklāšanu. Sagaidot apmeklētājus, viesmīļi palīdz atrast katram viesim vai viesu grupai piemērotu galdiņu. Viesmīļi katram apmeklētājam piedāvā ēdienkarti, pēc tam pieņem pasūtījumus, pasniedz ēdienu un dzērienus. Pēc pasūtījumu pieņemšanas viesmīļi izraksta čekus un pieņem maksājumus. Viesmīļi nomaina traukus – novāc un aiznes netīros uz virtuvi, bet viesiem atnes nākamo pasūtījumu. Pēc klientu aiziešanas viesmīļi sagatavo galdiņu nākamajiem apmeklētājiem.
Viesmīļu darba saturs var nedaudz mainīties atkarībā no kafejnīcas vai restorāna veida un līmeņa. Ātrās apkalpošanas restorānos (bistro) viesmīļi tikai pasniedz klientu izvēlēto ēdienu un novāc galdus. Turpretī augstāka līmeņa restorānos viesmīļiem nākas ne tikai atnest ēdienu, bet sniegt arī paskaidrojumus un cita veida pakalpojumus. Piemēram, palīdzēt izvēlēties ēdienam piemērotu dzērienu, paskaidrot ēdiena garšas īpašības un īpatnības. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация