Darba uzdevums - izanalizēt viesnīcas vai ēdināšanas uzņēmuma viesmīlības servisu.
Viesmīlības servisa veidi:
Materiālais- ēdina, dzēriena, fiziskā komforta, informācijas un darba metožu kvalitāte, kvantitāte, cena, laiks;
Personāla serviss- personāla un viesa attiecības.
Sūdzības, komplimenti un atzinības palīdz novērtēt viesu apkalpošanas procesu.
Pirms saku rakstīt darbu, es meklēju informāciju internētā, un atrast to bija diezgan grūti. Ļoti daudzās mājās lapās var atrast tēmu „atsauksmes”, bet tajos var tikai uzrakstīt savas atsauksmes, nevis izlasīt parējos. Man tas liekas vismaz nesaprotams, jo labas atsauksmes ir dzīva uzņēmuma reklāma, sliktus var izlasīt tikai savai zināšanai un izdzēst, ja uzņēmums zina , ka tādi būs.
Bet tomēr vienu lappusi es atradu- http://meeting2.oho.lv/ - par ēdināšanas uzņēmumu- „Sarkans” un savu darbu gribētu veltīt šī uzņēmuma aprakstīšanai, viesu atsauksmju vērtēšanai un savu priekšlikumu sniegšanai.
Šīs ēdināšanas un izklaides uzņēmums atrodas Rīgā, Stabu iela 10.
1.stāvā atrodas bārs, kurā no trešdienas līdz sestdienai spēlē DJ, ieejas maksas nav. Sēdvietas- līdz 30 personām.
2.stāvā – restorāns. Vietas- līdz 50 personām.
3.stāvā- mansards; fona mūzika, nesaistīta ar bāru. Mājīgs jumta stāvs līdz 20 personām, kur klusu pasēdēt mīkstos dīvānos vai jauki nosvinēt svētkus nelielā draugu pulkā. Rezervējot, par telpu nomu nav jāmaksā.
Vērtēšanas un komentēšanas noteikumi (oho.lv administrācija)- …