SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Viesnīca „Aristotles” Holiday Resort & SPA ir četrzvaigžņu kūrortviesnīca, kas atrodas Grieķijā un tās galvenie pakalpojumi ir naktsmītnes sniegšana, ēdināšanas serviss, ūdens atrakcijas u.c.
2. Viesnīcas komplekss ir izvietots 35000 kvadrātkilometru platībā, šajā teritorijā atrodas 235 viesu numuriņi, tā spēj uzņemt un izmitināt līdz 800 viesu. Istabiņas ir izveidotas tipiski grieķu stilam.
3. Uzņēmumā pastāv valdoša hierarhija, kuras augšgalā ir viesnīcas īpašnieks, kas dod tiešas norādes direktoram.
4. Visaugstākās cenas ir no 26. jūlija līdz 25. augustam, savukārt zemākās ir no 1. maija līdz 20. maijam un no 1. oktobra līdz 25. oktobrim. Šajā cenā ir iekļautas arī brokastis un vakariņas restorānā. Cena ir mainīga ne tikai no laika periodā, kad ierodas klients, bet arī no tā cik dienas klients paliek.
5. Viesnīcas personālu veido ne tikai algotie vietējie strādnieki, bet arī viesstrādnieki un praktikanti no dažādām valstīm – Latvijas, Polijas u.c.
6. Viesnīcas telpu sastāvā vesela virkne dažādu telpu, piemēram, ražošanas, noliktavu un administratīvi saimniecisko telpu grupām ir tirdzniecības telpas, kurās tiek realizēta gatavo ēdienu produkcija, tādēļ arī šīm telpām jābūt ērtām, pievilcīgām un jāatbilst noteiktām prasībām un noteiktu funkciju veikšanai.
7. Viesnīcā ar darba plānošanu nodarbojas viesnīcas menedžeri sadarbojoties ar viesnīcas vadītāju, tātad tas ir komandveida darba plānošanas stils. Kas ir vissekmīgākais vadīšanas veids, jo lēmumus pieņem komanda.
Priekšlikumi:
1. Viesnīcai jānodrošina viesmīļiem tērpi, kas rādītu viesnīcas augsto līmeni, tādā mērā viesmīļu apģērbs nebūtu tik atšķirīgs.
2. Ir jāpilnveido viesu izklaidējošie pasākumi dienā un vakarā, lai padarītu tūristu atpūtu interesantāku un daudzveidīgāku.
3. Menedžerim vairāk jāuzrauga praktikantu darbs, tādā mērā vairāk tiem paskaidrojot, praktikanti varēs vairāk iemācīties.
…