Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Экономика
Viesnīcas "Maritim Park Hotel Rīga" iekšējās un ārējās vi...-
Viesnīcas "Maritim Park Hotel Rīga" iekšējās un ārējās vides analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1.Uzņēmuma darbibas iekšējās un ārējās vides teorētiskais pamatojums | 5 | |
2.viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” raksturojums un iekšējās vides analīze | 9 | |
3.viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” ārējā vide | 16 | |
4.viensīcas „Maritim Park Hotel Rīga” SVID analīze un attīstības iespējas | 20 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 22 | |
Izmantoto avotu un literatūras raraksts | 24 | |
Pielikums | 26 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Viesnīca „Maritim Park Hotel Rīga” ir 4 zvaigžņu viesnīca, kura ir Latvijas Viesnīcu un Restorānu asociācija locekle.
2. Neskatoties uz viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” mīnusiem, tas ir stabils uzņēmums, kurš noteikti turpinās savu darbību arī turpmākos gadus, taču tā ir vienīgā starptautiskās viesnīcu ķēdes Maritim viesnīca Rīgā.
3. Viesnīcai „Maritim Park Hotel Rīga” ir slikta atrašanās vieta, kuras dēļ, tā zaudē klientus, kuri vēlas uzreiz dzīvot Vecrīgā.
4. Viesnīcai ir vāja reklāma, lai arī visa pieejamā informācija ir interneta vietnē „booking.com”, viesnīca spētu iegūt vairāk klientu, ja tā tiktu reklamēta spēcīgāk.
5. Viesnīcas „Maritim Park Hotel” inventārs ir nolietojies un novecojis. Dažviet ir redzami vairāki bojājumi, tehnika kā rati nestrādā tai paredzētajiem mērķiem, jo tiem ir bojāti riteņi.
6. Lasot atsauksmes, tika secināts, ka pret viesiem neizturas pietiekami laipni. Bieži vien viesi ir neapmierināti ar apkalpojošo personālu, kurš šķiet drūms un nemotivēts.
7. Viesnīcai „Maritim Park Hotel Rīga” ir zems noslogojums ziemas mēnešos, bet augsts noslogojums tikai vasaras mēnešos.
8. Viesnīcai ir vienas no Latvijā lielākajām konferenču zālēm, kuras tiek nepārtraukti noslogotas ar banketiem, konferencēm, izstādēm.
9. Lielākais viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” ieņēmumu avots ir tieši restorāns, kas sastāda 49% no visiem viesnīcas ieņēmumiem – 1.7 milj.
Priekšlikumi:
1. Izveidojot jaunas frančizes, Rīga spētu iegūt jaunus tūristus, īpaši no Vācijas. Tās sliktā atrašanās vieta pat netraucētu.
2. Ieviešot jaunus pakalpojumus, kā apmaksātu transportu uz Vecrīgu, viesnīca spētu sev nodrošināt patstāvīgus klientus.
3. Izveidojot vairākus un kvalitatīvākus reklāmas bukletus, tos izvietot TIC uzņēmumus, kur ieceļojošie tūristi apgrozās visai bieži. Slēdzot sadarbību ar „AirBaltic”, uzņēmums spētu reklāmas izvietot arī lidmašīnās.
…
Autors izvēlējās rakstīt kursa darbu par viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” iekšējo un ārējo vidi, kā arī to analizēt. Autors ir ieguvis zināšanas viesnīcu apkalpojošajos dienestos, ejot praksi viesnīcā. Gūto pieredzi autors izmanto darba veidošanas procesā. Šis temats ir aktuāls saistībā ar tūrisma attīstību Latvijā, īpaši Rīgā. Tūrisms Latvijā tiek uzskatīts par vienu no valsts ekonomiskās attīstības lielākajām iespējām un pakalpojumu nozares prioritātēm, jo ir nozīmīgs eksporta ienākumu avots, kas sniedz ievērojamu pienesumu valsts iekšzemes kopproduktā. Viens no tūrisma pakalpojumiem ir tieši tūristu izmitināšana. Viesnīcas galvenais ienākuma avots ir numuru izīrēšana un ēdināšanas pakalpojuma darbība. Ļoti svarīgs faktors viesnīcas ēdināšanas dienestā ir viesmīlība. Ja viesmīlībā ir kāds trūkums, klients to noteikti pamanīs, tāpēc tai jābūt augstākajā kvalitātē. Krīzes posmā viesnīcu bizness cieta nelielus zaudējumus. „Pievienotās vērtības nodokļa likmes palielināšana sadārdzināja viesnīcas pakalpojumus, tāpēc viesnīcām jābūt daudz elastīgākām, nosakot cenas.’’ 2012.gadā tūrisma pakalpojumi veidoja 408 milj. latu jeb 16,5% no kopējā pakalpojumu eksporta un 4,3% no kopējā preču un pakalpojumu eksporta. Tūrisma nozarei ir liels multiplikatora efekts – tās izaugsme dod pieprasījuma stimulu ēdināšanas, transporta, veselības, izklaides un tirdzniecības pakalpojumiem. Latvijas tūrisma nozare šobrīd saskaras ar problēmām, kas saistītas ar neatbilstošas kvalitātes tūrisma produktu piedāvājumu, izteikto sezonalitāti un tās radītajām tūrisma komercdarbību apgrozījuma svārstībām, kā arī vienotas attīstības vīzijas trūkumu. Autors ar savā darbā raksturo viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” attīstības iespējas, ņemot vērā tā ārējās vides ietekmi. Kursa darba mērķis: analizēt viesnīcas „Maritim Park Hotel” iekšējo un ārējo viesnīcas vidi. Izvirzītā mērķa sasniegšanai, autors izvirza šādus uzdevumus.. • iepazīties ar iekšējās un ārējās vides teorētiskajiem aspektiem; • veikt viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” iekšējās un ārējās vides analīzi; • izvērtēt viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” attīstības iespējas; • izdarīt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus. Kursa darba pētījuma objekts ir viesnīca „Maritim Park Hotel Rīga” Pētījuma priekšmets – viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” iekšējā un ārējā vide. Darba struktūra: darbs sastāv no 3 daļām, secinājumi un priekšlikumiem, izmantotās avotu un literatūras saraksta. 1. daļā dota uzņēmuma iekšējās un ārējās vides teorētiskais pamatojums 2. daļā autors raksturo viesnīca „Maritim Park Hotel Rīga” darbību un analizē tās iekšējo vidi. 3. daļā autors raksturo viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” ārējo vidi un veic SVID analīzi. Veicot šo darbu, autors izmantos tādas pētījuma metodes: autors izmanto tādas metodes kā teorētisko metodi, datu analīzes metodi, dokumentu analīzes metodi, mārketinga analīzes metodi. Pētijuma bāze: autors balstās uz Dž. Blaita, I.Foranda, V.Freijera, F.Kotlera un citu autoru zinātniskajām atziņām, zinātņu aprēķiniem, interneta resursiem un viesnīcas „Maritim Park Hotel Rīga” darbinieku sniegtajām intervijām.
- Viesnīca "Rīga"
- Viesnīca “Hotel de Rome”
- Viesnīcas "Maritim Park Hotel Rīga" iekšējās un ārējās vides analīze
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Viesnīca "Rīga"
Отчёт по практике для университета27
-
Viesnīca “Hotel de Rome”
Отчёт по практике для университета25
-
Reval Hotel Latvija
Отчёт по практике для университета12
-
Viesnīcas "Rīga" mārketinga nodaļa
Отчёт по практике для университета21
-
Prakses atskaite par darbu viesnīcas "Gutenbergs" recepcijā
Отчёт по практике для университета9