Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Туризм
Viesnīcas "Park Hotel Latgola" produkta raksturojums-
Viesnīcas "Park Hotel Latgola" produkta raksturojums
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Viesnīcu klasifikācija | 5 |
2. | Viesnīcas produkts | 9 |
2.1. | Pamatprodukts | 9 |
2.2. | Līdzsekojošais produkts | 10 |
2.3. | Papildus produkts | 11 |
2.4. | Atmosfēra jeb fiziskā vide | 12 |
2.5. | Viesnīcas produkta cenas | 12 |
3. | Personāla loma viesnīcas pakalpojumu nodrošināšana | 14 |
4. | Daugavpils naktsmītņu piedāvājums | 16 |
4.1 | Viesnīcas „Park Hotel Latgola” produkta raksturojums | 17 |
4.1.1. | Viesnīcas „Park Hotel Latgola” pamatprodukts | 19 |
4.1.2. | Viesnīcas „Park Hotel Latgola” līdzsekojošais un papildus produkts | 21 |
4.1.3. | Personāla loma viesnīcas „Park Hotel Latgola” pakalpojumu nodrošināšana | 24 |
Secinājumi un priekšlikumi | 27 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 29 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Daugavpilī viesnīcu pakalpojumu piedāvājuma tirgus ir ļoti mazs. Ievērojamākās viesnīcas ir “Park Hotel Latgola“ un “Hotel Dinaburg“.
2. Viesnīca „Park Hotel Latgola” ir izplatīta atpūtas un izklaides vieta.
3. „Park Hotel Latgola” piedāvā kvalitatīvu pamatproduktu – gaiši, ērti un ar visu nepieciešamo aprīkoti numuri un papildus produkti, kuri ir ļoti pieprasīti viesnīcas viesu un vietējo iedzīvotāju vidū.
4. Pēs autora domām, viesnīca pilnībā atbilst 3* , kuras tika piešķirtas jau iepriekš, jo pašlaik viesnīca nav sertificēta.
5. Numuru cenas svārstās no 25 līdz 300 latiem un ir pilnība pieejamas dažāda ienākuma līmeņa klientiem.
6. Darbinieki vienmēr ar prieku sniedz nepieciešamo informāciju un ir ieinteresēti klienta vēlmju apmierināšanā.
7. Kā autorei izdevās uzzināt, lielākā daļa atsauksmju par personālu ir pozitīvas.
8. Tā kā viesnīcas numuri ne vienmēr ir pilnībā noslogoti, papildus peļņa tiek gūta no: bara, restorāna, konferenču zāles, tūrisma nodaļas u.c.
9. Viesnīcas mīnuss – laba skaņu akustika. Skaļi trokšņi nonāk līdz pat 7. viesnīcas stāvam.
10. Restorāns „PLAZA” piedāva labu ēdienu sortimentu.
11. Lai piesaistītu klientus, restorānā tiek rīkoti tematiskie vakari, ir atvērta biljarda skola, pastavīgi parādās speciālie piedāvājumi, atlaides uz numuriem un pakalpojumiem.
12. Daži viesnīcas “Park Hotel Latgola” pakalpojumi ,piemēram, sauna un burbuļvanna, biežāk tiek izmantoti vietējo iedzīvotāju vidū, nekā viesnīcas viesu.
13. Viesnīcu „Park Hotel Latgola” var nosaukt par vislabāko naktsmītni un atpūtas vietu Daugavpilī.
Priekšlikumi
Autore uzskata, ka viesnīcai ir nepieciešams iegūt sertifikātu, lai paaugstinātu prestižu, reklāmu un tādejādi piesaistītu klientus.
Viesnīcā ir arī jāuzbūvē SPA centru (Daugavpilī nav nevienas viesnīcas, kura piedāvātu šādu pakalpojumu), kas palielinātu viesnīcas apmeklējamību. Tas arī piesaistītu lielu vietējo iedzīvotāju un ārzemju tūristu skaitu.
Pēc liela tūristu un klientu skaita piesaistes, pakāpeniski varētu sasniegt 4* līmeni – modernizējot aprīkojumu un numuru interjeru. Bez šaubām, 4* viesnīca latgales novadā būtu ārpus konkurences un varētu tikai palielināt savus ienākumus. Turklāt viesnīcās Par Hotel Latgola klienti bieži vien ir slaveni sportisti, mākslinieki, valdības locekļi u.c. , kurus vēl vairāk ieinteresēs 4* viesnīcas produkts. …
Mūsdienu viesnīcas apmeklētājiem piedāvā ne tikai naksmītni un ēdināšas pakalpojumus, bet arī plašu transporta, sakaru, izklaides, ekskursiju maršrutu, medicīnas, sporta, skaistumkopšanas klāstu. Faktiski viesnīca tūrisma un viesmīlības industrijas struktūrā pilda galvenās funkcijas, tā kā veido un piedāvā patērētājiem kompleksu viesnīcas produktu, kura radīšanā un tā attīstībā piedalās visi tūrisma un viesmīlības industrijas sektori un elementi. Viesmīlības industrija apvieno dažādas pofesionālās cilvēku darbības sfēras: tūrismu, viesnīcu un restorānu biznesu, sabiedrisko ēdināšanu, atpūtu un izklaides, konferenču organizēšanu, semināru un izstāžu, sporta, muzeju, ekskursijas maršrutu izstrādi, kā arī profesionālās izglītības sfēru viesmīlības nozarē. Šajā darbā ir iekļauta apkopojoša informācija par viesnīcu veidiem un to darbību, viesnīcas produktu un personāla lomu viesnīcas pakalpojumu nodrošināšanā. Autors izvelējās raksturot Daugavpils viesnīcas ”Park hotel latgola” produktu, jo Daugavpils ir otra lielākā pilsēta Latvijā un atrodas netālu no Baltkrievijas, Krievijas, Lietuvas robežām. Autors uzskata šo temu par aktuālo jo viesnīcu bizness strauji attīstās visās Latvijas pilsētas. „Park Hotel Latgola” piedāvā kvalitatīvu pamatproduktu – gaiši, ērti un ar visu nepieciešamo aprīkoti numuri un papildus produkti, kuri ir ļoti pieprasīti viesnīcas viesu un vietējo iedzīvotāju vidū. Viesnīca ir izplatīta atpūtas un izklaides vieta Daugavpilī. Lai uzrakstītu studiju darbu autore izpētīja atbilstošu profesionālo literatūru latviešu un krievu valodā par viesmīlības nozari, interneta avotus saistītus ar izvēlēto tēmu, iegūto informāciju no intervijas, statistikas datus par viesnīcas noslogojumu, anketēšanas rezultātus. Intervija bija paņemta no viesu uzņemšanas un rezervācijas daļas vadītājas Olgas Pidhčevas un viesnīcas vadītājas Rutas Sarkanes. Mērķis: Izpētīt un raksturot viesnīcas Park Hotel Latgola produktu. Uzdevumi: • Raksturot viesnīcu veidus, to darbību un darbības specifiku; • Raksturot viesnīcas produktu: sastāvdaļas, specifiku un cenas; • Izpētīt un raksturot Daugavpils viesnīcu piedāvājumu, detalizētāk raksturojot viesnīcas „Park Hotel Latgola” izmitināšanas, ēdināšanas iespējas, maksas pakalpojumus; • Izpētīt un raksturot personāla lomu viesnīcas pakalpojumu nodrošināšana; • Veikt secinājumus un priekšlikumus par pētījumu.
Pielikumu nav.
- Cēsu un Aldara alus salīdzinājums. Liepājas viesnīcas "Līva" konspekts
- Viesnīca “Hotel de Rome”
- Viesnīcas "Park Hotel Latgola" produkta raksturojums
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Viesnīca “Hotel de Rome”
Отчёт по практике для университета25
-
Prakses atskaite par darbu viesnīcas "Gutenbergs" recepcijā
Отчёт по практике для университета9
-
Viesnīcas "Amrita" prakses atskaite
Отчёт по практике для университета23
-
Prakses atskaite "Reval Hotel Rīdzene"
Отчёт по практике для университета24
-
Vadības prakse uzņēmumā "Hotel Rīga"
Отчёт по практике для университета21