Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:782071
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Saminieciskais dienests    6
2.1.  Darbinieku pienākumu apraksti, darba grafiki    6
2.2.  Telpu iekārtojums, uzkopšana    7
2.3.  Veļas mazgāšana    10
2.4.  Telpu uzkopšanai izmantoto tīrīšanas un kopšanas līdzekļu raksturojums    10
2.4.1.  Viesnīcā uzkopšanai izmantotie tīrīšanas un kopšanas līdzekļi    10
2.4.2.  Tīrīšanas un kopšanas līdzekļu patēriņš    12
2.4.1.  Izplatītājfirmas ar kurām viesnīca sadarbojas    13
2.5.  Telpu uzkopšanai izmantoto darbarīku un tehnikas raksturojums    13
2.6.  Telpas uzkopšanas grafiku analīze    14
2.7.  Secinājumi un priekšlikumi    15
2.7.1.  Secinājumi    15
2.7.2.  Priekšlikumi    15
3.  Uzņemšanas dienests    16
3.1.  Uzņemšanas dienesta struktūra    16
3.1.1.  Darbinieku amatu apraksti un sadale    16
3.1.2.  Darba plānošana un darba grafiki    17
3.2.  Rezervēšanas, reģistrācijas process viesnīcā, dokumentācijas procesu analīze    17
3.2.1.  Viesu cikls uzņēmumā    19
3.3.  Viesa kredītu kontrole, sadarbība ar citiem uzņēmuma dienestiem    20
3.4.  Darba vietas organizācija.Recepcijas izvietojums, aprīkojums un iekārtas    21
3.5.  Secinājumi un priekšlikumi    21
3.5.1.  Secinājumi    16
3.5.2.  Priekslikumi    17
4.  Ēdienu un dzērienu dienests    22
4.1.  Tirdzniecības telpas struktūra un piedāvātie pakalpojumi    22
4.2.  Dienesta struktūra, darbinieku pienākumi, darba plānošana un darba grafiki    22
4.3.  Brokastu veidi viesnīcā    23
4.4.  Viesu apkalpošanas procesi kafejnīcā „Rīdziņa”    24
4.5.  Apkalpošana istabās    25
4.6.  Banketu un konferenču tehnoloģiskie procesi viesnīcā    25
4.7.  Secinājumi un priekšlikumi    26
4.7.1.  Secinājumi    26
4.7.2.  Priekšlikumi    26
5.  Individuālais uzdevums    27
  Izmantotā literatūra    32
Фрагмент работы

Prakses laikā teorētiski iegūtās zināšanas tiek pielietotas praktiski, lai veicinātu zināšanu un iemaņu pilnveidošanu un nostiprināšanu par viesmīlības nozari. Veicot praksi tiek gūta arī darba pieredze izvēlētajā specialitātē.
Praktikantiem veicot noteiktos darba pienākumus un apzinot pārējo dienestu darbību, jāseko līdz darba organizācijai, lai gūtu praktisku priekšstatu un izdarītu secinājumus par viesnīcas darba norisi un izpildi.
Prakse tika īstenota Jelgavā 3 zvaigžņu viesnīcā – „Jelgava”. Viesnīcā praktikantes strādāja saimnieciskajā dienestā, veicot istabenes darba pienākumus. Teorētiski tika apzināta ēdienu/dzērienu un viesu uzņemšanas dienesta darbība.
Prakses mērķis: Nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskās iemaņas, īpašu uzmanību pievēršot higiēnas jautājumu ievērošanai viesnīcās un videi draudzīgu līdzekļu izmantošanu saimnieciskā un ēdināšanas un dzērienu dienestu darbībā. Apgūt prasmi dot savu novērtējumu uzņēmuma dienestu organizācijai.
Prakses uzdevumi:
1. Prakses laikā veikt darba pienākumus atbilstoši prakses nolikumam un programmai.
2. Veikt individuālā uzdevuma izpildi.
3. Sagatavot prakses atskaiti, izdarot secinājumus un priekšlikumus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация