Ko pērk?
Produktam ir jābūt viegli un ātri sasniedzamam/iegūstamam.
Produkta pirkšanas regularitāte ir atkarīga no produkta veida, piemēram, OCTA pērk katru gadu.
Jaunie produkti papildina jau esošos produktus, kā arī uzlabo tos.
Kāpēc pērk?
Produkts apmierina cilvēku vajadzību justies droši un pasargāti.
Viens no galvenajiem pirkšanas iemesliem ir pārliecība, ka apdrošinātājs atmaksās zaudējumus nelaimes gadījumā (avārija, matu pazaudēšana, traumas u.c.).
Izvēli par labu apdrošināšanas iegādei nosaka arī pakalpojuma cena.
Kad pērk?
Pieprasījums pēc produkta ir atkarīgs no produkta veida, piemēram, OCTA, dzīvības un/vai veselības apdrošināšanu pērk katru gadu, taču ceļojumu apdrošināšanu pērk sezonāli, tad kad plāno doties ārpus Latvijas.
Izdevīgākais produkta pārdošanas laiks ir ziema un vasara, jo tad cilvēki iegādājas ne tikai automašīnas apdrošināšanu, bet arī ceļojumu, dzīvības un īpašumu apdrošināšanu, jo šajos gadalaikos visbiežāk ceļo.
Kur pērk?
Apdrošināšanas firmu filiālēs:
+ērta komunikācija, var uzreiz klātienē uzdot visus sev interesējošos jautājumus
-jāatvēl laiks, lai dotos uz filiāli
Apdrošināšanas mājaslapās:
+ērti pieejams produkts, iespēja iegādāties no mājām
-nav tiešas komunikācijas ar pakalpojuma sniedzēju, jāgaida atbildes uz neskaidriem jautājumiem par produktu
…