PATĒRĒTĀJU SEGMENTA RAKSTUROJUMS
Vecums – 18-… gadiem;
Dzimums – nav nozīmes;
Ģeogrāfiskais stāvoklis – jāatrodas, tur, kur ir iespējams iegādāties produktu;
Materiālie ienākumi – cenas ziņā būs pieejams gandrīz visiem patērētajiem;
Nodarbošanās – nav nozīmes;
Tautība – nav nozīmes;
Dzīves stils – nav nozīmes;
Reliģija – pieejamība atkarīga no katra reliģiskajiem uzskatiem;
Rase – nav nozīmes;
Personiskās pazīmes – katra brīva izvēle.
SECINĀJUMI
AS «Laima» konfekšu kaste Prozit ir vienreizējs produkts, kuram gandrīz vispār nav neviens konkurents Latvijas teritorijas robežās.
AS «Laima» savu garšas kvalitāti jau ir pierādījusi vairāk kā 50 gadu garumā.
Prozit zina visi gan jauni, gan veci, kas arī pierādā, ka šī produkta pārdošanas politika strādā izcili.
Šī prezentācija nav Laimas produktu popularizēšanas akcija un arī neatbalsta alkohola lietošanu.
…