Datu nozīme
• Digitālais mārketings ir populārs, jo tagad ir iespēja vākt lielu datu apjomu, kas rada iespēju
vieglāk un precīzāk izzināt mērķauditoriju
• Izmantojot dažādus rīkus un izsekošanas iespējas, var izveidot savu datu analīzi, lai noteiktu,
kādās platformās koncentrēt uzmanību, kad un kādu saturu izvietot, un radītu personalizētāku
pieredzi katram klientam
Dažas mārketinga stratēģijas datu vākšanai:
• Tīmekļa analīze (Web analytics)
• Piemēram, Google Analytics – nosaka klienta demogrāfiskos datus, vietnes, kuras
apmeklēja visvairāk, cik ilgi uzturējās katrā vietnē, kur atrada šo vietni utt.
• Sociālo mediju dati (Social media data);
• Analīzi iespējams veikt savā platformā + padziļināta analīze ar trešo pušu analīzes
programmatūru (Hootsuite, Sprout Social)…