Secinājumi:
Liela daļa pircēju turpinās iepirkties internetā arī pēc ierobežojumu atcelšanas vai situācijas normalizēšanās.
2021. gadā gandrīz 73% no visiem tiešsaistes pirkumiem tika veikti viedtālruņos. Gandrīz trīs ceturtdaļas patērētāju vēlas būt tiešsaistē un iepirkties jebkurā laikā. Lai saglabātu klientu iesaisti, ir īstais laiks optimizēt savu interneta veikalu viedtālruņiem.
Pircēji pārslēgsies no lielajām e-komercijas iepirkšanās platformām uz maziem viena zīmola veikaliņiem.
Vairāk nekā 4,2 miljardi cilvēku patlaban aktīvi lieto sociālos tīklus, kas padara tos par lielisku vietu jaunu klientu piesaistei
Kļūs vieglāk un lētāk izveidot e-komercijas biznesus un veikalus.
Tiešsaistes veikali gūst 65% peļņas no klientiem, kuri tajos iepērkas atkārtoti un ir apmierināti ar pakalpojumiem. Esošie klienti mēdz 14 reizes biežāk iepirkties tajos pašos veikalos nekā jaunie.
…