Mūsdienās efektīvi ir produktu reklāma sociālajā vidē, un to redz liels cilvēku skaits.
Tādā veidā ir iespējams informēt par jaunākajiem produktiem, akcijām vai jeb kāda cita veida svarīgo informāciju, kas saistīta ar produktu vai pārdošanu.
Fizioloģiskie motīvi – ekomarķējumi norāda uz produkta autentisko izcelsmi un izejvielu audzēšanas un ieguves metodēm, tādejādi viešos patērētājā drošības sajūtu par produktu;
Estētiskie motīvi – unikāls un smalks noformējums un harmonija produkta vizuālajā tēlā. Etiķete saskaņota ar dekoratīvajiem elementiem pēc krāsas un faktūras;
Tradīcijas jeb ieraduma motīvi – uzsverot produkta izcelsmi, iespējams celt tā vērtību to patērētāju acīs, kas ir orientēti uz vietējās produkcijas iegādi un noteiktu principu vadīti pērk Latvijā ražotus produktus, kas izgatavoti no vietējā izejvielām.
Piena sūkalu dzēriens ar lielu garšu bagātību būtu produkts, ko pirks vairākkārtēji, jo tam piemīt svaigas, atsvaidzinošas garšas īpašības un uztura bagātinātājs piešķirs cilvēkam nepieciešamās uzturvielas.
Šim produktam varētu būt sezonāls raksturs – to vairāk pirks vasaras laikā. Piemērots cilvēkiem, kam patīk eksotiskas garšas.
…