Darba izpildes vadība
Viens no svarīgākajiem momentiem novērtēšanas procesā ir orientācija uz nepārtrauktās pilnveidošanas nepieciešamību.
Novērtēšanas rezultāti sniedz informāciju gan par stiprām, gan par vājām pusēm un šī informācija tiks pielietota ar mērķi novērst vājas puses un attīstīties.
Procesa rezultāti kļūst par ieejas informāciju citiem cilvēkresursu vadības procesiem – skaidrs plāns vēlamā kompetences līmeņa sasniegšanai, ieejas informācija atalgojuma sistēmai, ieejas informācija atalgojuma sistēmā, kā arī svarīga informācija karjeras plānošanai, funkciju un pilnvaru delegēšanā.
Karjeras plānošana
Izmantojot kompetenču modeli var darbinieku potenciālu izvērtēt atbilstoši amatiem, kurus viņi nākotnē varētu ieņemt organizācijā.
Uzsvars tiek likt uz organizācijas nozīmīgajiem amatiem uz izcilākajiem amatu veicējiem, lai nodrošinātu organizācijas konkurētspēju.
Mācības un attīstība
Mācību vajadzības tiek noteiktas, pamatojoties uz neatbilstību starp vēlamo un reālo kompetenču līmeni.
Pamatprincipi organizācijas kopējo mācību virzienu vajadzīgām kompetencēm - kompetenču moduli ir periodiski jāpārskata, periodiski jāveic darbinieku kompetenču novērtēšanu.
Atalgojuma sistēma
Jābūt tieši saistītai ar amata un darbinieku kompetenču novērtēšanas rezultātiem, noteikti ņemot vērā darba rezultātus.
…