Darbā piedalījas trīs cilvēki, kur divi studenti interesējas par preci, bet trešais fiksēja notiekošo.
Mūsu darba mērķis bija noskaidrot pārdevēja apkalpošanas prasmes. Mēs izvēlējamies parfimērijas veikalus: Stockmann, Kolonna (Tirdzniecības sentra ORIGO), Esthetique (Galereja Centrs), kur arī veicam pētījumu.
Izvēlētajos veikalos mēs gājām ar mērķi pirkt dāvanu darba kolēģim uz dzimšanas dienu. To mēs veicam pērkot preci, kur galvenie kritēriji, pēc kuriem mēs vērtējam pārdevēju bija:
Pārdevēja attieksme pret klientu;
Pārdevēja informētība;
Informācijas apmaiņas;
Pārdevēja temperamenta tips;
Klienta ietekmēšanas paņēmieni
Katra pārdevēja uzdevums ir ieinteresēt pircēju, pārdot viņam preci un atstāt labu iespaidu, lai viņam rodas vēlme atgriezties. Pārdevējs ir veikala sēja, kura atspoguļo gan arēju, gan iekšēju uzņēmumu politiku. Katrs cilvēks vēlas justies par īpašu pircēju, kuram pievērš uzmanību un izzina viņas vēlmes. To arī mēs noskaidrojam apmeklējot veikalus.…