6. PROCESI
PepsiCo ir uzsācis procesu, kurā tiek noņemts augstais fruktozes līmenis kukurūzas sīrupā (HFCS);
Frito-Lay drīz ražos Lay’s Kettle ar dabīgām garšām (precēm Tostitos un Sun Chips brendiem);
Aktīvi pārstrādā iepakojumus;
Īpaši pievērš uzmanību ūdens tīrības līmenim.
7. FIZISKĀ ESĪBA
PepsiCo mājaslapa nodrošina plašu informāciju par uzņēmumu, iekļaujot uzņēmuma bagāto vēsturi un ražošanas procesu;
PepsiCo ir industrijas līderis iepakošanā – palīdzot izplatīt un īstenot ilgtspējīga iepakojuma standartus;
PepsiCo iepakojuma filosofija: samazināt, lietot atkārtoti, pārstrādāt, novākt un atjaunot!
SECINĀJUMI
Pepsi ar galveno konkurentu Coca-Cola ir tirgus līderi, šiem abiem brendiem pieder lielākā daļa pasaules tirgus.
Pepsi ir inovatīvs, videi draudzīgs uzņēmums ar lielu pieredzi;
Pepsi ir atzīts darba devējs visās pasaules valstīs, kurās darbojas, pateicoties vienotai kompānijas politikai.
Pepsi reklāmas kampaņa ir viena no pasaulē populārākajām.
…