Saturs
Kas ir mārketings?
Mārketings uzņēmuma struktūrā
Vai ap mārketingu notiek visa uzņēmuma darbība?
Mārketinga procesa vadīšana
Segmentēšana
Pētīšana un pētījumi
Sadales kanāli
Iekšējais mārketings
Kas ir mārketings?
Kas ir mārketings? (1)
Vadīšanas process, kura mērķis ir akcionāru ienākumu maksimizācija, izstrādājot un īstenojot stratēģiju uzticības pilnu attiecību nostiprināšanai ar uzņēmumiem vērtīgiem klientiem (individuālajiem un organizācijām) un stabilu atšķirīgu konkurences priekšrocību izveidošanai.
Vadīšanas process, kurā izzina, paredz un apmierina klienta vajadzības tā, lai šis process nestu peļņu.
Kas ir mārketings? (2)
Mārketings ir tik fundamentāls, ka to nav iespējams uzskatīt par vienu atsevišķu uzņēmuma vadības funkciju... Mārketings ir visa uzņēmuma darbība, ņemot vērā tās galamērķus, tas ir, klienta, viedokli.
(Pīters F.Drakers, vadības zinātņu guru)
…