SIA „LEMO I” KONKURENTU ANALĪZE
Ziedu veikala „Lemo I” priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem:
Plašs kompozīciju piedāvājums;
Spēj nodrošināt arī lielu pasūtījuma izpildi;
Veikalā vienmēr kvalitatīva prece;
Izveidojies pastāvīgo klientu loks;
Sezonas laikā savas produkcijas piegāde veikalam īsā laika periodā.
Ziedu veikala „Lemo I” trūkumi salīdzinājumā ar konkurentiem:
Veikalā nav pieejami ziedošo puķu podiņi un istabas augi;
Nav tik atpazīstams kā „Dārznieks”’;
Veikalam blakus atrodas ziedu salons „Elīna”, kurā ir plašs preču klāsts un tas ir labāk ārēji noformēts-pamanāmāks;
Mazas veikala telpas.
SIA „AKVAPARKS” ATRAKCIJU PARKA „LĪVU AKVAPARKS” ATPAZĪSTAMĪBAS ANALĪZE
Aptaujā piedalījās 24 respondenti vecumā no 15- 50 gadiem no kuriem 7 vīrieši ( 29%) un 17 sievietes ( 71%).
Lielāko procentu- 37% sastādīja respondenti vecuma grupā no 21-30 gadiem. Pārējie- vecumā no 15-20 gadiem- 21%, 31-40 gadiem - 25%, un 41-50 gadiem- 17%.
Aptaujā piedalījās 17 % skolnieki, bet 79 %- strādā algotu darbu.
Visi respondenti atpazina „Līvu Akvaparka” logo. Uzņēmums ir atpazīstams un iecienīts, novērtēts kā jauka atpūtas vieta kopā ar draugiem vai ģimenes lokā.
Populārākā „Līvu Akvaparka” piedāvātā akcija ir „Brauc ar klasi”, to izmantojuši 36% respondentu. Par piedāvātajām akcijām 24 % neko nezin. Informāciju par akcijām var apskatīt atrakciju parka mājas lapā, tomēr 42% šo iespēju neizmanto.
Konkursos, kuros var iegūt balvas no „Līvu Akvaparka” lielākais aptaujāto respondentu procents nepiedalās (58%) vai vispār neko nezin (34%). Trūkst informācijas, netiek izskaidroti konkursu noteikumi, iespējams piedāvātās dāvanas nešķiet pievilcīgas. Jānodrošina piesaistošāka reklāma ar konkursu saistītajās vietās.…